Øv øv jeg har nu ligget syg i over en uge har været sygemeldt fra arbejdet siden sidste søndag og har nu endelig fået konstateret kold lungebetændelse..
Jeg hoster hele tiden og bruger meget min mave til at hoste,jeg var til tryghedsscanning i onsdags og den lille havde det så godt inde i mors mave. Og lægerne siger også at der ikke sker den noget fordi den er så godt beskyttet i livmoderen. Men ih jeg frygter altså alligevel der sker noget med den fordi jeg hoster så kraftigt jeg bruger hele min mave til at hoste fordi det er tør hoste og der ikke rigtig kommer noget op - og har fået de syge mavemuksler! ;D
Er der nogen af jer der har prøvet det samme eller haft hoste under graviteten??
Man må jo næsten ikke få noget medicin som gravid det har været svært at finde noget for min læge, de første pencilin piller jeg fik hjalp ikke, og nu har jeg så fået nogle nye idag som jeg håber hjælper på at afdæmpe min hoste.. 
Jeg har NF onsdag i næste uge så kan slet ikke vente til at få tjekket tallene!! 
Anmeld