Uge 10+5 og kold lungebetændelse :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.173 visninger
4 svar
0 synes godt om
4. oktober 2010

Mus84

Øv øv jeg har nu ligget syg i over en uge har været sygemeldt fra arbejdet siden sidste søndag og har nu endelig fået konstateret kold lungebetændelse..

Jeg hoster hele tiden og bruger meget min mave til at hoste,jeg var til tryghedsscanning i onsdags og den lille havde det så godt inde i mors mave. Og lægerne siger også at der ikke sker den noget fordi den er så godt beskyttet i livmoderen. Men ih jeg frygter altså alligevel der sker noget med den fordi jeg hoster så kraftigt jeg bruger hele min mave til at hoste fordi det er tør hoste og der ikke rigtig kommer noget op - og har fået de syge mavemuksler! ;D

Er der nogen af jer der har prøvet det samme eller haft hoste under graviteten??

Man må jo næsten ikke få noget medicin som gravid det har været svært at finde noget for min læge, de første pencilin piller jeg fik hjalp ikke, og nu har jeg så fået nogle nye idag som jeg håber hjælper på at afdæmpe min hoste..

Jeg har NF onsdag i næste uge så kan slet ikke vente til at få tjekket tallene!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2010

Frk. Himmelblå

God bedring!

Ligger selv i sengen med dårlig hals, men det er forhåbentlig ikke kold lungebetændelse, - hoster heldigvis slet ikke så meget.

Har hørt, at der er epidemi lige nu med netop kold lungebetændelse... Øv for dig! 

Kh

En pylret 28+5 gravid.

Anmeld

4. oktober 2010

quar20

YEP...!!

har været syg i snart 5 uger med snot, VOLDSOM hoste og og halsbetændelse..!!

Rigtig go bedring.. Ned under dynen og sørg for at når du hoster at du får hostet igennem - sådan du ikke skal hoste endnu flere gange end nødvendigt.. Man får SÅ ondt i maven til sidst.

Anmeld

4. oktober 2010

Mus84

ih tak for jeres svar - ja jeg hoster rigtig meget så jeg har ondt i maven. ih det er irrerterende...

God bedring til jer også! Det er oget værre noget vi som gravide skal være så udsat..

Anmeld

4. oktober 2010

LenaJohansen

Jeg hoster også rigtig meget lige i tiden.. Jeg har dog ikke fået det tjekket, men lillepigen tumler stadig voldsomt rundt, så jeg er slet ikke nervøs

Men go bedring til dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.