Føler sig snydt af teleselskab, hvad så nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

779 visninger
5 svar
0 synes godt om
4. oktober 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Hej piger.

Kan man sende en klage over en sælger i en 3 forretning, hvis man føler man er blevet snyt i salg, og ved i hvordan det foregår?

Jeg føler ikke jeg er blevet retmæssigt oplyst af det selskab jeg har skrevet abonnement hos, så hvad nu? Det er 3 mobil.

Har ca 2 1/2 måned tilbage der..

Nogen der ved om det er bedst at kime dem ned, eller om man kan skive en klage?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2010

Fines mor

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Hej piger.

Kan man sende en klage over en sælger i en 3 forretning, hvis man føler man er blevet snyt i salg, og ved i hvordan det foregår?

Jeg føler ikke jeg er blevet retmæssigt oplyst af det selskab jeg har skrevet abonnement hos, så hvad nu? Det er 3 mobil.

Har ca 2 1/2 måned tilbage der..

Nogen der ved om det er bedst at kime dem ned, eller om man kan skive en klage?

Du skal gøre det skrifteligt, og der findes også Teleankenævnet http://www.teleanke.dk/ som du kan benytte dig af.

Nu skriver du ikke hvad problemstillingen er, men hvis det er en telefonsælger, så påstår de jo, at de optager alt på bånd ;-)

Personligt hader jeg 3, og jeg arbejder med telefoni hverdag.. ;-(

Anmeld

5. oktober 2010

smokin

Jeg har fået mine penge retur og blevet låst op for nylig af 3. Jeg har en rigtig god ven der sidder i deres salg og service. (det var nu ikke ham der gjorde mig fri, men ham der solgte mig en tlf) det viste sig at der ikke var dækning overhovedet hvor jeg bor, og det var jeg virkelig træt af. Fik et direkte nummer til en person der varertager disse sager og fik i første omgang tilbudet om telefonen til halvpris istedet, takkede dog pænt nej og blev låst op efterfølgende og fik lov at vælge nyt mobilselskab. Skulle blot aflevere den brugte telefon tilbage.

Anmeld

5. oktober 2010

Steph_Laurits

Jeg har fået mine penge retur og blevet låst op for nylig af 3. Jeg har en rigtig god ven der sidder i deres salg og service. (det var nu ikke ham der gjorde mig fri, men ham der solgte mig en tlf) det viste sig at der ikke var dækning overhovedet hvor jeg bor, og det var jeg virkelig træt af. Fik et direkte nummer til en person der varertager disse sager og fik i første omgang tilbudet om telefonen til halvpris istedet, takkede dog pænt nej og blev låst op efterfølgende og fik lov at vælge nyt mobilselskab. Skulle blot aflevere den brugte telefon tilbage.

Vil det sige at jeg kan klage over manglene signal hvor jeg bor også?

Vi bor under gadeniveau, det vil sige lidt højere end kælderhøjde da vejen her er MEGET stejl og lejlighederne derfor ligger lavt.

Jeg skal nemlig stå i vores køkkenvindue hver eneste gang jeg skal tale i tlf eller sms'e (for at få signal) hvilket jeg har nævnt overfor en 3 sælger som bare sagde at det nok var pga. de store bolig blokke rundt om, men sjovt nok kan min kærestes tlf som har telmore uden problemer ringe og skrive fra alle rum osv. her hvor vi bor

Er pææææænt træt af det

Anmeld

5. oktober 2010

smokin

StephanieJ skriver:

Vil det sige at jeg kan klage over manglene signal hvor jeg bor også?

Vi bor under gadeniveau, det vil sige lidt højere end kælderhøjde da vejen her er MEGET stejl og lejlighederne derfor ligger lavt.

Jeg skal nemlig stå i vores køkkenvindue hver eneste gang jeg skal tale i tlf eller sms'e (for at få signal) hvilket jeg har nævnt overfor en 3 sælger som bare sagde at det nok var pga. de store bolig blokke rundt om, men sjovt nok kan min kærestes tlf som har telmore uden problemer ringe og skrive fra alle rum osv. her hvor vi bor

Er pææææænt træt af det

Hmm det ved jeg faktisk ikke, men det er da et forsøg værd. Jeg kunne ikke ringe overhovedet og fik ikke mine indgående kald, blot en sms som iøvrigt ikke kom med det samme. Når jeg en sjælden gang fik signal og kunne gennemføre et kald, så tabte jeg ofte kaldet midt i samtalen. Så for mig var det helt umuligt at gennemføre noget som helst med det selskab.

Anmeld

7. oktober 2010

Steph_Laurits

Zette skriver:

Hmm det ved jeg faktisk ikke, men det er da et forsøg værd. Jeg kunne ikke ringe overhovedet og fik ikke mine indgående kald, blot en sms som iøvrigt ikke kom med det samme. Når jeg en sjælden gang fik signal og kunne gennemføre et kald, så tabte jeg ofte kaldet midt i samtalen. Så for mig var det helt umuligt at gennemføre noget som helst med det selskab.

Altså jeg kan godt ringe osv. hvis jeg som sagt stiller mig i vinduet i køkkenet.

Men kan også engang imellem lige pludselig få en sms om at "XxX har ringet uden at efterlade en besked" MEGA ØV!!!
Det samme med sms, min halvsøster skrev en dag til mig at jeg skulle ringe, og da jeg så fik beskeden og ringede hende op fik jeg at vide at det var en time siden hun havde sendt det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.