Aaaaaaaaaaaaaaaaarggggggg... Hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

622 visninger
10 svar
0 synes godt om
4. oktober 2010

Lillefe

Ja heldige mig er blevet syg og er ved at blive sindsyg har så ondt i mit lille stakkels hoved.. nogen der ved om jeg må tage noget stærkere end panodil nu? de virker nemlig ikke på mig.. *snøft*

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2010

AnneBJ

Perl skriver:

Ja heldige mig er blevet syg og er ved at blive sindsyg har så ondt i mit lille stakkels hoved.. nogen der ved om jeg må tage noget stærkere end panodil nu? de virker nemlig ikke på mig.. *snøft*

Ved ikke om du har det i huset, men min JM har i dag givet grønt lys til Treo.. Det hjælper altid på mig - også på migræne! Måske var det værd at prøve? der står på pakken at man ikke må tage det, 3 mdr. før forventet termin, men JM sagde, at de er så milde, så fordi man tager to, sker der altså ikke noget.. Men det er selvfølgelig en smagssag..

Rigtig god  bedring!

Anmeld

4. oktober 2010

Laulund87

Når jeg har rigtig slem hovedpine tager jeg Kodimagnyl, son hjælper helt fantastisk.

De skulle ikke være så gode at bruge, men det er jeg sådan set ligeglad med når mit hoved er ved at springe i luften

Anmeld

4. oktober 2010

Lillefe

Laulund87 skriver:

Når jeg har rigtig slem hovedpine tager jeg Kodimagnyl, son hjælper helt fantastisk.

De skulle ikke være så gode at bruge, men det er jeg sådan set ligeglad med når mit hoved er ved at springe i luften

Også når du er gravid? det siger de jo man ikke må desværre.. :/

Anmeld

4. oktober 2010

Laulund87

Perl skriver:

Gud tænkte ikke på du er gravid. Ja så må du vist ikke

Hmm så har jeg desværre ikke nogle gode råd

Anmeld

4. oktober 2010

serinasmor

Perl skriver:

du må tage ibumetin ... det må man i hvert fald når man ammer så mener det gælder for gravide også ...

tag dem sammen med panodilerne ... må du også gerne ... så virker de bedst

Anmeld

4. oktober 2010

Missi

Treo hjælper ALTID

Anmeld

4. oktober 2010

Lillefe

tak tak allesammen.. har forsøgt mig med panodil i desperation.. så må jeg se om det virker... ved ikke lige om jeg har andet...

Anmeld

4. oktober 2010

AnneBJ

Missi skriver:

Treo hjælper ALTID

Anmeld

4. oktober 2010

NessaXenia

rigtig god bedring

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.