sindssyg i hovedet over de tester!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.291 visninger
14 svar
0 synes godt om
4. oktober 2010

tulleeh

hej piger.

så blev det mandag. Og jeg har prøvet at G-teste igen.

jeg tog en test i morges, og en lige for en time siden.

jeg forventede så egentlig lidt tydliger streger :s

den i lørdags var således ikke det store problem. Dog svag men rød! den i morges er ret utydelig:s og denne som jeg udførte for en time siden som jeg lige købte på vej hjem er således ikke rigtig til at hitte ud af :s men kan godt fornemme en skygge... men den er svær.. forhelved jeg er godt nok ved at være rimelig træt i hovedet af alle de forskellige streger .. ! der er streger.. men farven er ikke i dem alle og nogle er.. ÅÅÅHHHH!!!! ):

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2010

Chr-Hei

Årh ha føler mig dig .. Kender så meget til det.. Tog ti test inden mine vidste positiv.. Hva to hvor jeg virkelig var i tvivl om det var en streg eller om det var synsbedrag ... Glemte det så lidt for ikke blive for skør og tog en tror faktisk fjorten dage efter og der var den bragende positiv.. Men ikk nemt gå vente når man bare gerne vil vide det NU..

for dig at de er der meget tydeligt SNART ..

Anmeld

4. oktober 2010

tulleeh

Heidi-ra skriver:

Årh ha føler mig dig .. Kender så meget til det.. Tog ti test inden mine vidste positiv.. Hva to hvor jeg virkelig var i tvivl om det var en streg eller om det var synsbedrag ... Glemte det så lidt for ikke blive for skør og tog en tror faktisk fjorten dage efter og der var den bragende positiv.. Men ikk nemt gå vente når man bare gerne vil vide det NU..

for dig at de er der meget tydeligt SNART ..

så er alt håb måske ikke engang ude???

måske skal jeg bare vente til fredag???

for jeg får skam nogle streger som bare er lidt sværre at aflæse.

men jeg er så ikke den eneste. Så det meget normalt åbenbart så behøves ikke tænke negativt kan jeg se (:

Anmeld

4. oktober 2010

Chr-Hei

tulleeh skriver:

så er alt håb måske ikke engang ude???

måske skal jeg bare vente til fredag???

for jeg får skam nogle streger som bare er lidt sværre at aflæse.

men jeg er så ikke den eneste. Så det meget normalt åbenbart så behøves ikke tænke negativt kan jeg se (:

Nej håbet er bestemt ikke ude...

Hvis du kan ane der er streger skal det nok komme.. DU kan bare have svært ved danne de stoffer hgc eller hvad det er de hedder som testene bedømmer på om du er gravid..

Det er det der har været med mig jeg dannede dem MEGET langsomt og det er meget individuelt fra kvinde til kvinde..

Du må endelig ikke miste modet de skal nok komme hvis du kan ane dem .. (:

Ja syntes det vil være en god ide vente nogle dage i hvertfald inden du tester .. og måske prøve glemme det lidt selvom det kan være svært.. Det hjalp for mig

Held og lykke

Anmeld

4. oktober 2010

tulleeh

Heidi-ra skriver:

Nej håbet er bestemt ikke ude...

Hvis du kan ane der er streger skal det nok komme.. DU kan bare have svært ved danne de stoffer hgc eller hvad det er de hedder som testene bedømmer på om du er gravid..

Det er det der har været med mig jeg dannede dem MEGET langsomt og det er meget individuelt fra kvinde til kvinde..

Du må endelig ikke miste modet de skal nok komme hvis du kan ane dem .. (:

Ja syntes det vil være en god ide vente nogle dage i hvertfald inden du tester .. og måske prøve glemme det lidt selvom det kan være svært.. Det hjalp for mig

Held og lykke

nu kan jeg allerede sidde her og smile så sødt.

så er min dag dog ikke helt tabt på gulvet. Jeg må lade de teste være i nogle dage som du næver. Så skal jeg garanteret nok få tydliger streger, for jeg er Heller ikke særlig god til at danne det der HCG, har aldrig lavet en helt perfekte streger.. så Mon ikke jeg bare skal længere hen.. kunne jo tyde på jeg ikke er specielt langt henne og det giver sin forklaringer ... men det er de følsomme test jeg har anvendt.. de måler fra 25 og op... så noget HCG på jeg jo ha som du siger.. for skimte en streg kan jeg! xD

selvom den ikke er ret tydlig. så er den der

Anmeld

4. oktober 2010

AnneBJ

En streg er en streg! Utydelig eller ej .. (årh, det rimer endda )

Morgenurin er bedst, og det er forskelligt hvor hurtigt hormonet dannes, - du skal nok snart få en tydelig streg!

Anmeld

4. oktober 2010

tulleeh

AnneBJ skriver:

En streg er en streg! Utydelig eller ej .. (årh, det rimer endda )

Morgenurin er bedst, og det er forskelligt hvor hurtigt hormonet dannes, - du skal nok snart få en tydelig streg!

jeg sidder og læser og læser din besked om og om..

det får mig sådan til at smile over hele 5øren.

jamen så må mine test være fine nok (: <3

for streger er der, bare ret usikre.. men er der .. weee

men den test der blev aller bedst var  brugt i koldt morgenurin.. (:

ved ikke om koldt sku være bedre. men min test blev da fin.. <3

Anmeld

4. oktober 2010

AnneBJ

tulleeh skriver:

jeg sidder og læser og læser din besked om og om..

det får mig sådan til at smile over hele 5øren.

jamen så må mine test være fine nok (: <3

for streger er der, bare ret usikre.. men er der .. weee

men den test der blev aller bedst var  brugt i koldt morgenurin.. (:

ved ikke om koldt sku være bedre. men min test blev da fin.. <3

Dét aner jeg heller ikke.. Men da jeg var 4+0 så min test således ud:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. oktober 2010

tulleeh

AnneBJ skriver:

Dét aner jeg heller ikke.. Men da jeg var 4+0 så min test således ud:

næææ hvor den fin. TILLYKKE!!

heldige sild. (:

kan lige smide min ind også (:

men tvivler på den ser positiv ud herinde..

men den kan skimtes i mine øjne, (:

men selv da mit HCG lå på 73 var lægens test svag..

så det beviser jo så at jeg ikke er i stand til at lave de flotte røde streger .. /;

Anmeld

4. oktober 2010

AnneBJ

tulleeh skriver:

næææ hvor den fin. TILLYKKE!!

heldige sild. (:

kan lige smide min ind også (:

men tvivler på den ser positiv ud herinde..

men den kan skimtes i mine øjne, (:

men selv da mit HCG lå på 73 var lægens test svag..

så det beviser jo så at jeg ikke er i stand til at lave de flotte røde streger .. /;

Mange tak

Smid da lige et billede ind! OG selvom stregene ikke er lige tydelige, betyder det jo ikke du er mindre gravid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.