Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg har spottet følgende konkurrence, som jeg lige synes jeg vil dele med jer alle!
Er du gravid eller har du født for nylig, så er det her en konkurrence lige for dig!
Vi har fået fingrene i fem ”babypakker” fra Urtekram, og du kan blive den heldige vinder af den ene pakke. Babypakken indeholder: Babygrød med quinoa (uden gluten), Baby Dry Wipes, Baby Zinc Cream, Baby Oil, Baby Lotion, Baby Shampoo og en pakke med rosiner i æsker.
For at deltage i konkurrencen skal du svare på følgende spørgsmål:
Send dine svar til netshop@idat.dk og mærk mailen ”Urtekram”. Husk at skrive navn og adresse, ellers tæller dit svar ikke. Alle svarene kan findes på www.urtekram.dk.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Smider den lige op igen...
Baagøe skriver: Jeg har spottet følgende konkurrence, som jeg lige synes jeg vil dele med jer alle! Er du gravid eller har du født for nylig, så er det her en konkurrence lige for dig! Vi har fået fingrene i fem ”babypakker” fra Urtekram, og du kan blive den heldige vinder af den ene pakke. Babypakken indeholder: Babygrød med quinoa (uden gluten), Baby Dry Wipes, Baby Zinc Cream, Baby Oil, Baby Lotion, Baby Shampoo og en pakke med rosiner i æsker. For at deltage i konkurrencen skal du svare på følgende spørgsmål: Hvordan kan Urtekrams medarbejdere tjene penge på at cykle til arbejde i stedet for at tage bilen? Urtekrams body care produkter er certificerede af Ecocert, som stiller strenge krav til plejeprodukter. Hvor mange procent af ingredienserne skal være af naturlig oprindelse for at få den certificering? Hvilke to ord følger altid efter varedeklarationen på Urtekrams produkter? Send dine svar til netshop@idat.dk og mærk mailen ”Urtekram”. Husk at skrive navn og adresse, ellers tæller dit svar ikke. Alle svarene kan findes på www.urtekram.dk.
Er det ikke bare næsten det samme som det som følger med de gratis pakker man kan få flere steder?
tinasmor skriver: Er det ikke bare næsten det samme som det som følger med de gratis pakker man kan få flere steder?
Jeg tvivler på, de udleverer Urtekram produkter i alm. størrelse i gratispakkerne
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128