Hjææælp myggestik

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

547 visninger
7 svar
0 synes godt om
4. oktober 2010

Kamelia

Nøøøj jeg får heldigvis sjældent myggestik og reagerer ikke så voldsomt på dem..........eller det gjorde jeg, for lige nu har jeg 18 onde myggestik på mine ben og de KLØR.

Jeg er ved at blive tosset, kan ikke sove om natten for det. Ihhh har prøvet alverdens kløestillende og antihistaminer men det hjælper bare ikke.

Er der nogen af jer der har gode råd??

Knus

Kamelia, der lige nu har dyyyyb forståelse for mine unger når de er kede af myggestik

Uhhhh det er sååå svært ikke at kradse kradse kradse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

Kamelia skriver:

Nøøøj jeg får heldigvis sjældent myggestik og reagerer ikke så voldsomt på dem..........eller det gjorde jeg, for lige nu har jeg 18 onde myggestik på mine ben og de KLØR.

Jeg er ved at blive tosset, kan ikke sove om natten for det. Ihhh har prøvet alverdens kløestillende og antihistaminer men det hjælper bare ikke.

Er der nogen af jer der har gode råd??

Knus

Kamelia, der lige nu har dyyyyb forståelse for mine unger når de er kede af myggestik

Uhhhh det er sååå svært ikke at kradse kradse kradse

i sommers endte jeg med 30 myggestik fordelt over hele kroppen!!! øv! jeg købte en stift på apoteket og brugte den flittigt!

Anmeld

4. oktober 2010

Kamelia

Ni-ko-li-ne skriver:

i sommers endte jeg med 30 myggestik fordelt over hele kroppen!!! øv! jeg købte en stift på apoteket og brugte den flittigt!

Suk ja den har jeg købt i dag, men den har ikke virket endnu.

uhhhh er panisk!!

Anmeld

4. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

Kamelia skriver:

Suk ja den har jeg købt i dag, men den har ikke virket endnu.

uhhhh er panisk!!

kender det....

man skal overtale sig selv til ikke at klø... nogle af mine sad under fødderne.... det var træls!!!

Anmeld

4. oktober 2010

Clilje

Hej...

Hvis du ikke har noget imod lugten, så er løg en god løsning

Skær løget over, og gnid det mod myggestikkene.

Håber, at det virker på dig......

Anmeld

4. oktober 2010

Maja88

jeg plejer at tage en hø feber pille. bare fra håndkøb- har virkelig været et problem for mig her i sommers at jeg ikke har kunne tage dem, da de ikke må indtages af gravide.. Men ellers er de vildt effektive

Anmeld

4. oktober 2010

iris-mor

min datter har allergi mod det, så her er hvad der hjælper her, altså ud over de stifte der sælges på apotek, de har en der vist nok hedder 5%, den fås både på tube og som stift. Matas har også en til myg. Men ved lægen har hun fået noget hun kan drikke, og det virker.

Alovera altså dem til home parties har en super duper læbebalsam som også virker på myggestik og andre bid.

Håber du kommer af med din kløen.

ida

Anmeld

4. oktober 2010

CarinaSB

jeg bruger tandpasta ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.