Hvad børn dog gør :o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

319 visninger
2 svar
0 synes godt om
4. oktober 2010

Mumto3

Ih, altså......lillesøster på 2 år sidder og er helt fedtet ind i havregrød i hele ansigtet. Storebror på 4 år spørger: skal jeg vaske dig lille Ida? Ja, svare lillesøster. Hvorpå storebror går ud i skabet finder en grydesvamp frem putter opvaskemiddel og vand på, og går tilbage og begynder at skrubbe Ida i ansigtet

Øh, jeg var helt mundlam, og storebror kigger på mig og siger: Mor, hun er meget beskidt, hun skal altså virke skrubbes!!!

Lad mig høre, hvad har jeres børn gjort at sjove ting?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2010

Mathilde

Mumto3 skriver:

Ih, altså......lillesøster på 2 år sidder og er helt fedtet ind i havregrød i hele ansigtet. Storebror på 4 år spørger: skal jeg vaske dig lille Ida? Ja, svare lillesøster. Hvorpå storebror går ud i skabet finder en grydesvamp frem putter opvaskemiddel og vand på, og går tilbage og begynder at skrubbe Ida i ansigtet

Øh, jeg var helt mundlam, og storebror kigger på mig og siger: Mor, hun er meget beskidt, hun skal altså virke skrubbes!!!

Lad mig høre, hvad har jeres børn gjort at sjove ting?

Ha ha hvor godt sådan skal det gøres

Celina er jo ikke så gammel endnu, men hun synes det er en rigtig sjov leg, at putte ting i toilettet. Og det er også et hit, at tømme toiletrullen for papir! Hun rykker endda pænt ét stykke af ad gangen

Anmeld

4. oktober 2010

Ida.

Lina knap 1 uge gammel ligger og sover på min mave - og jeg blunder også selv - farmand pusler i køkkenet og storesøster Annika på 1½ har fået sig en riskiks, som hun går og gnasker i....jeg vågner så ved, at storesøster er ved at forsøge at made lillesøster med riskiksen

Det tog lang tid før Annika forstod, at Lina ikke kunne spise den samme mad som os andre - hun ville altid gerne dele sin mad med Lina  på den måde fik Lina også sin første vingummi i en alder af 7 mdr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.