Hundelufter..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

582 visninger
2 svar
0 synes godt om
4. oktober 2010

Risen

Hej piger, jeg kunne virkelig godt bruge en dreng/pige til at gå med min ene hund Donna (lille fransk bulldog) 2 gange om ugen, selvføgelig med løn. Er der nogen som har børn eller kender nogle på 12 og opefter som kunne tænke sig at tjene en skilling. Jeg bor I 2300 KBH S . 

Donna er en super sød hund som er vant til børn og gå med snor. Hun er på ingen måde agressiv ved andre hunde  

Skriv gerne til mig på en Privat besked eller herinde i tråden .. 

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2010

Pena

Har du prøvet at lave opslag i dit område? Pas på med at barnet ikke bliver for ungt. Det er jo noget af et ansvar du putter på det. Jeg tror ikke jeg ville overlade min hund til en 12 årig ude i trafikken osv. Men det kommer nok meget an på barnets erfaring med hunde.

Jeg skriver det bare fordi jeg synes det ville være så synd for barnet (og dig) hvis der skete noget med hunden.

Anmeld

4. oktober 2010

Risen

Søddepødde skriver:

Har du prøvet at lave opslag i dit område? Pas på med at barnet ikke bliver for ungt. Det er jo noget af et ansvar du putter på det. Jeg tror ikke jeg ville overlade min hund til en 12 årig ude i trafikken osv. Men det kommer nok meget an på barnets erfaring med hunde.

Jeg skriver det bare fordi jeg synes det ville være så synd for barnet (og dig) hvis der skete noget med hunden.

Ja det har du nok ret i Tusinde tak. Ja har lavet et til opslag på nettet men overvejer at smide et op i netto  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.