Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
skal fadderne sidde tæt ved os som forældre til barnedåben ??
har allerede lavet bordplan men nu er jeg kommet til at læse dette et sted og er i tvivl om vi nu skal til at lave det hele om da vi ellers er godt tilfredse med bordplanen ..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det er vel op til en selv..? Jeg har aldrig siddet tæt ved forældrene til de barnedåb, hvor jeg har været fadder..
SolsikkeBlomst skriver: Det er vel op til en selv..? Jeg har aldrig siddet tæt ved forældrene til de barnedåb, hvor jeg har været fadder..
okay skulle bare være sikke på at det ikke var en eller anden hovedregel jeg aldrig havde hørt om
MarieMor skriver: skal fadderne sidde tæt ved os som forældre til barnedåben ?? har allerede lavet bordplan men nu er jeg kommet til at læse dette et sted og er i tvivl om vi nu skal til at lave det hele om da vi ellers er godt tilfredse med bordplanen ..
Det bestemmer man selv
victoria2008 skriver: Det bestemmer man selv
årh det lyder godt
MarieMor skriver: årh det lyder godt
En ting er hvordan de skal stå i kirken i forhold til forældrene, men til festen bagefter, der bestemmer man da selv
victoria2008 skriver: En ting er hvordan de skal stå i kirken i forhold til forældrene, men til festen bagefter, der bestemmer man da selv
kirken har vi styr på
MarieMor skriver: kirken har vi styr på
Det var godt, så held og lykke med barnedåben
victoria2008 skriver: Det var godt, så held og lykke med barnedåben
tusind tak
Er helt enig med de andre..... Det er noget i helt selv bestemmer
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128