Virus=hovedpine

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.409 visninger
6 svar
0 synes godt om
4. oktober 2010

Malthesmoar

Malthe er lige blevet ringet hjem

Har ondt i hovedet, flere har haft det

Nogen der også har haft det,

jo ik normalt børn på 4år har hovedpine..

Gode råd søges?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2010

Snefnug1984

Børn kan sagtens få hovedpine ligesom os, men ofte ligger der en infektion bag, især hvis der også er feber.. Men en alm. spændingshovedpine kan sagtens forekomme hos børn.. Men se hvordan han har det og kontakt evt, lægen, hvis ik han er sig selv..

Anmeld

4. oktober 2010

Malthesmoar

SolsikkeBlomst skriver:

Børn kan sagtens få hovedpine ligesom os, men ofte ligger der en infektion bag, især hvis der også er feber.. Men en alm. spændingshovedpine kan sagtens forekomme hos børn.. Men se hvordan han har det og kontakt evt, lægen, hvis ik han er sig selv..

Har li ringet til læge, sagde også virus

Mvh

Anmeld

4. oktober 2010

serinasmor

min niece på 5 har lidt af migræne i 2 år nu .. nej det er på ingen måde normalt for et barn at have hovedpine .. lægerne troede det skyldtes alt muligt ... de var en overgang sikre på at det var fordi hun kom for sent i seng ... min søster lagde hende så i seng 18.30 hver dag i en måned uden den mindste bedring ... så troede lægerne det var kosten ... så de skrev alt hvad den lille dame spiste op på en seddel i 2 mdr ... og der var ingen synlig sammenhænge ...det var meningen at hun skulle have været indlagt her i foråret og haft et par skanninger .. men det blev aflysst ... min søster står derfor stadig uden afklaring .. dog med en pige der har lidt færre migræneanfald end tidligere .. uden nogen logisk forklaring

Anmeld

4. oktober 2010

Malthesmoar

serinasmor skriver:

min niece på 5 har lidt af migræne i 2 år nu .. nej det er på ingen måde normalt for et barn at have hovedpine .. lægerne troede det skyldtes alt muligt ... de var en overgang sikre på at det var fordi hun kom for sent i seng ... min søster lagde hende så i seng 18.30 hver dag i en måned uden den mindste bedring ... så troede lægerne det var kosten ... så de skrev alt hvad den lille dame spiste op på en seddel i 2 mdr ... og der var ingen synlig sammenhænge ...det var meningen at hun skulle have været indlagt her i foråret og haft et par skanninger .. men det blev aflysst ... min søster står derfor stadig uden afklaring .. dog med en pige der har lidt færre migræneanfald end tidligere .. uden nogen logisk forklaring

Nå for den, lyder ik godt

Malthe er dog lige vågnet og har ikke ondt mere

Spiser sin madpk nu & drikker

Anmeld

4. oktober 2010

Corn

Her har både far og to af drengene haft en omgang hvor hovedpine var en del af "sygdommen"

Og den har kørt rundt i nogle uger i bhv, så det er åbenbart lige en ting der er på spil...

Anmeld

4. oktober 2010

serinasmor

Malthesmoar skriver:

Nå for den, lyder ik godt

Malthe er dog lige vågnet og har ikke ondt mere

Spiser sin madpk nu & drikker

det var da dejligt

så håber vi på det er ovre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.