Hvad ville i gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

346 visninger
2 svar
0 synes godt om
4. oktober 2010

misse198

Hey igen igen derude.

hvornår ville i fortælle til verden at i er gravide??

jeg har 2 børn i forvejen men har dog aboteret 3 gange inden jeg fik den første barn..

Jeg er så glad og har så svart ved at skjule min lykke, men er dog os lidt bange for hvis det skulle se denne gang os.

Michelle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2010

Silas&Mille

Vi ville have ventet til de første 12 uger var gået, men da vi testede positiv på Morsdag synes vi det var oplagt at fortælle det til for forældre

Og alle andre skulle så have det afvide efter de første 12 uger, men da vi var omkring 7 uger henne kunne kæresten ikke holde det mere og ringede til hans bedste forældre og fortalte den gode nyhed

Mine bedsteforældre fik det afvide ugen efter da jeg alligevel skulle på besøg.

Der var et par kollegaer eller fire der havde fået det afvide omkring samme tid som vores bedsteforældre og så gik snakken ellers, så alle vidste det faktisk inden de første 12 uger var gået

Men det havde vi det egentligt fint med, for hvis det nu skulle gå galt vidste de jo hvorfor man pludselig var fraværende og ked af det.

Men alt er gået godt og er nu 26+5

Anmeld

4. oktober 2010

dorthemus

Hmmm da jeg blev gravid fortalte jeg det med det samme...dels fordi jeg var så lykkelig, men også fordi jeg ikke ønskede en situation hvor jeg - hvis nu jeg aborterede - skulle fortælle at jeg havde været gravid og nu havde tabt det. Så vidste folk hvorfor jeg var ked og nede over det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.