Pædofil er en guttermand

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

480 visninger
8 svar
0 synes godt om
4. oktober 2010

JVIHJSH

http://nyhederne.tv2.dk/article/34002023/

Hvad fanden sker der lige for ham? Han kan sidde og sige at efter mere en 20 RAPPORTEREDE tilfælde af pædofili har han da stadigvæk et arbejde hos dem fordi han er sådan en god guttermand. Og fordi jesus gik blandt prostituerede! Er der NOGEN der har tjekket om manden der kom med den fuldstændig latterlige kommentar måske har været med til nogen af tilfældene? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2010

Svei

Er der nogen der ved hvor meget sandhed der er i det der skrives i aviserne og om det der skrives er taget ud af kontekst...ja, jeg kan ikke hidse mig op og skulle manden have sagt det, så er det vel bare som han plejer, at prøve at provokere og det kan jo være fint nok hvis der skabes en god og saglig debat ud af det,.

Anmeld

4. oktober 2010

1977

Profilbillede for 1977

IDIOT!!!!!

Anmeld

4. oktober 2010

JVIHJSH

Jbk skriver:

Er der nogen der ved hvor meget sandhed der er i det der skrives i aviserne og om det der skrives er taget ud af kontekst...ja, jeg kan ikke hidse mig op og skulle manden have sagt det, så er det vel bare som han plejer, at prøve at provokere og det kan jo være fint nok hvis der skabes en god og saglig debat ud af det,.

okay? ja men så er det vel bare mig der er mærkelig at bliver sur over at folk synes det er iorden at kneppe små børn ??

Anmeld

4. oktober 2010

Svei

okay? ja men så er det vel bare mig der er mærkelig at bliver sur over at folk synes det er iorden at kneppe små børn ??

Hvor siger han at det er det?

Jeg kan kun læse mig frem til at der bliver taget stilling til hans arbejdskraft.

Anmeld

4. oktober 2010

JVIHJSH

Jbk skriver:

Hvor siger han at det er det?

"Jesus var også den første til at pleje omgang med prostituerede og tyveknægte, så det har vi læst i biblen, at man skal," siger han

Anmeld

4. oktober 2010

Svei

JVIHJSH skriver:

"Jesus var også den første til at pleje omgang med prostituerede og tyveknægte, så det har vi læst i biblen, at man skal," siger han

Ja, og dermed siger Peter Å at han ikke har et problem med at have mennesker tæt på ham som ikke lige er som alle andre...præcis som jesus også tog alle mennesker til sig selvom de gjorde ting som ikke var ok....

Anmeld

4. oktober 2010

TbCp

JVIHJSH skriver:

http://nyhederne.tv2.dk/article/34002023/

Hvad fanden sker der lige for ham? Han kan sidde og sige at efter mere en 20 RAPPORTEREDE tilfælde af pædofili har han da stadigvæk et arbejde hos dem fordi han er sådan en god guttermand. Og fordi jesus gik blandt prostituerede! Er der NOGEN der har tjekket om manden der kom med den fuldstændig latterlige kommentar måske har været med til nogen af tilfældene? 

Jeg bliver hysterisk over sådan noget!!!

Så så lige et lille klip hvor ham den pædofile udtalte at han havde forbedret sig.... mmmm klart nok, det er derfor du skal i retten igen d. 11/10!!!!

Anmeld

4. oktober 2010

Pige2009

Jbk skriver:

Jeg er meget enig med dig, Eva. Journalister har det med at vinkle historier og tage tingene ud af en kontekst, så tingene stiller sig helt anderledes end virkeligheden, hvilket jeg synes er dybt forkasteligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.