gravid 2 gang??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2010

EliasMinDejligeSøn<3

saxi skriver:

Ihh hvor spændende!!! Glæder mig til at høre nærmere om

vi tager det som det kommer har fået spiraelen ud for en uge siden og fik mens igår, så må vi jo se der efter men blever jeg gravid så gør jeg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2010

saxa

E&C! skriver:

vi tager det som det kommer har fået spiraelen ud for en uge siden og fik mens igår, så må vi jo se der efter men blever jeg gravid så gør jeg

Ej det er altså vildt spændende!!  for at der sker noget.. Og hold da op mand, bliver Elias allerede 1år..(kan jeg se i din status) Som tiden dog flyver..

Anmeld

14. oktober 2010

EliasMinDejligeSøn<3

saxi skriver:

Ej det er altså vildt spændende!!  for at der sker noget.. Og hold da op mand, bliver Elias allerede 1år..(kan jeg se i din status) Som tiden dog flyver..

ja jeg sidder tit og tænker hvor er den tid lige blevet af jeg fatter det ikk! imorgen er det en uge siden jeg hade termin for et år siden fatter det ikk, hade jo termin den 24 okt, men han er født den 30 okt hehe , så om små 14 dage fylder han 1ÅR!!

Anmeld

14. oktober 2010

4kløver

ved 1 og 2 gik der 11 måneder og xenya og ? er det 12 måneder (vi prøver i denne månede)

Anmeld

15. oktober 2010

9510

Perl skriver:

Hold da op det var da også et stykke tid

Joo deet må man sige, det var dælme også hårdt og gå og vente så længe, men skønt da den endelig var der

Anmeld

15. oktober 2010

fiijaa

HEEEEY PIGER, vil lige hilse på jer og må sige at jeg synes i alle virker mega søde herinde, fik med det samme lyst til at lave profil

hahaha tror jeg har rekorden her, 1 måned gik der efter min fødsel af min dejlige datter, så var jeg gravid med nr 2 , min dejlige søn

så i 2009 fik jeg pigen i januar og drengen i dec. Det var ikke planlagt, og det var mega hårdt psykisk og fysisk,  men man vænner sig hurtigt til det og ville ikke ændre en dyt ved det...

Og det er nu sjovt at fortælle folk at man fik to børn på et år  

Anmeld

15. oktober 2010

Lillefe

9510 skriver:

Joo deet må man sige, det var dælme også hårdt og gå og vente så længe, men skønt da den endelig var der

Det kan jeg godt forstå.. men vildt der kan gå SÅ lang tid..

Anmeld

15. oktober 2010

Diana...

0 dage da det ikke lige var planlagt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.