Skæg med æg ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

701 visninger
10 svar
0 synes godt om
4. oktober 2010

otlitrom

Jeg tror det har trukket tænder ud for Hallur de sidste 6 uger, hvor jeg har været liiiidt skrøbelig og ikke så behjælpelig herhjemme. De sidste par dage efter ægoplægning har været ret hårde, og mit svar har været:

Ej skat, jeg skal jo passe på mig selv og ægget!

Hvortil manden svarer: Jeg er godt klar over at du har et æg i maven du skal passe på, men jeg har altså æg i køleskabet, og jeg pyldrer altså ikke sådan!

Øh.. Nå! Hvordan spiller man lige tilbage på den?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2010

Dictes mor

Han render vel heller ikke rundt med køleskabet i maven???

Anmeld

4. oktober 2010

otlitrom

Dictes mor skriver:

Han render vel heller ikke rundt med køleskabet i maven???

Nej, det gør han ikke! Men han synes åbenbart de æg kunne sammenlignes....

Anmeld

4. oktober 2010

Dictes mor

kitty skriver:

Nej, det gør han ikke! Men han synes åbenbart de æg kunne sammenlignes....

Så gad jeg godt have set den nål de tog de æg ud med, og fuld narkosse ville vist være tilrådeligt ved ægudtagning og oplægning så

Anmeld

4. oktober 2010

otlitrom

Dictes mor skriver:

Så gad jeg godt have set den nål de tog de æg ud med, og fuld narkosse ville vist være tilrådeligt ved ægudtagning og oplægning så

Ahahaha!! Av siger jeg bare!!

Han ku' ikke forstå jeg havde ondt efter udtagning, for nållen var jo lille og tynd.. Og så kunne jeg ikke dy mig, og spørge, hvordan han ville gå, hvis han havde fået den gennem sine testikler. svaret var, at det ikke er det samme... Men han har sjovt nok ikke rigtig nævnt det siden!

Anmeld

4. oktober 2010

Klumpe-dumpe

kitty skriver:

Han ku' ikke forstå jeg havde ondt efter udtagning, for nållen var jo lille og tynd.. Og så kunne jeg ikke dy mig, og spørge, hvordan han ville gå, hvis han havde fået den gennem sine testikler. svaret var, at det ikke er det samme... Men han har sjovt nok ikke rigtig nævnt det siden!

Anmeld

4. oktober 2010

Skouboe

kitty skriver:

Mænd altså!!

Jeg kommer til at tænke på Rune, der efter vi fik Freja konsekvent omtalte min barsel som ferie, indtil han havde haft hende selv en dag...

Han endte faktisk med at sige undskyld.

Anmeld

4. oktober 2010

otlitrom

Skouboe skriver:

Mænd altså!!

Jeg kommer til at tænke på Rune, der efter vi fik Freja konsekvent omtalte min barsel som ferie, indtil han havde haft hende selv en dag...

Han endte faktisk med at sige undskyld.

Så kan han da lære det!! Godt han sagde undskyld!

Jeg kommer sådan til at tænke på "vores første barn", det par hvor han cyklede hende til hospitalet, da hun skulle føde, i en Christiania-cykel. Kan du huske dem? Han lagde gule sedler om morgenen, hvad hun skulle gøre rent i løbet af dagen, og hvilke ting der skulle i vaskemaskinen. Dét var bare ikke i orden. Han tog det også som om hun var på ferie. Ham tænker jeg tit på, med knapt så pæne tanker!!

Anmeld

4. oktober 2010

Skouboe

kitty skriver:

Så kan han da lære det!! Godt han sagde undskyld!

Jeg kommer sådan til at tænke på "vores første barn", det par hvor han cyklede hende til hospitalet, da hun skulle føde, i en Christiania-cykel. Kan du huske dem? Han lagde gule sedler om morgenen, hvad hun skulle gøre rent i løbet af dagen, og hvilke ting der skulle i vaskemaskinen. Dét var bare ikke i orden. Han tog det også som om hun var på ferie. Ham tænker jeg tit på, med knapt så pæne tanker!!

Ja, jeg kan sjovt nok godt huske ham - jeg sad jævnligt og spruttede over den måde han behandlede hende på.

Som du snart finder ud af har barsel intet med ferie at gøre - det er fast arbejde.

Anmeld

4. oktober 2010

otlitrom

Skouboe skriver:

Ja, jeg kan sjovt nok godt huske ham - jeg sad jævnligt og spruttede over den måde han behandlede hende på.

Som du snart finder ud af har barsel intet med ferie at gøre - det er fast arbejde.

Nej, om ca 9 mdr finder jeg nok ud af det Det er mærkeligt, vi tror bare SÅ meget på det herhjemme, at vi da virkelig går ned med flaget, hvis det ikke lykkes. Men så må vi tage den derfra. Den kan bare ikke gå galt. Jeg er født til at være ruger!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.