Tak for alle svarene.
Vores læge mener ikke der er grund til at sende hende videre til børnelæge og jeg der har en snært af autoritetstro er tilbøjelig til at tro hende. Men samtidig vedjeg snart heller ikke hvad vi skal stille op.
Da Lærke blev ammet fik hun gevaldige skrigeture når jeg drak mælk, i samråd med sundhedsplejersken, ventede vi derfor med at introducere komælk til nogle måneder efter anbefalingen. Og vi startede stille og roligt med komælken. Da der ikke kom nogen reaktion mente læge og sp at hun godt kunne tåle mælk. Senere fortalte ørelægen os at der ikke var påvist en sammenhæng mellem øreproblemer og mælk. Og vi har jo stolet på sagkundskaben omkring os.
Nu vil vi prøve at tage fat i mælken, og se om det gør en forskel.
Jeg har i går fået anbefalet en zoneterapeut her i byen, det vil vi nu prøve.
Lægen har podet hendes børnesår og fundet stafylokokker, derfor skal vi nu alle op og podes og se om der er en af os der smitter hende.
Jeg tror desværre bare det kommer fra børnehaven, for det er hver gang hun har været der, at hun får børnesår. Men det kan jeg jo ikke sige med sikerhed. BL.a. er det kun hende i børnehaven der er syg, hvis vi altså går ud fra at forældrene fortæller børnehaven at deres børn har børnesår. Men ifølge lægen har 10-30% stafylokokker på sig, det er bare ikke alle der bliver syge af det. Og jeg får nok svært ved at få hele byen til at gå til lægen:-(
Berith
Anmeld