Liften

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

420 visninger
7 svar
0 synes godt om
4. oktober 2010

Eliza/lykke

Bruger I stadig liften? Elizabeth vejer ikke så meget, men hun er lang. Snart 70 cm - og hendes fødder rammer næsten enden af liften.

Havde jeres børn svært ved at sove uden liften? Var der pludselig for meget plads rundt om dem, eller var de ligeglade?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2010

Diana...

Vi stoppet med at bruge lift da han var 3 1/2 måned fordi han blev for lille til ham og ikke kunne sove i den. Så røg han over i trammesengen som han ikke ikke kunne sove i fordi den var for stor så vi købte en senge mindsker og det hjalp rigtig meget. 

Knus Diana

Anmeld

4. oktober 2010

forår

Eliza/lykke skriver:

Bruger I stadig liften? Elizabeth vejer ikke så meget, men hun er lang. Snart 70 cm - og hendes fødder rammer næsten enden af liften.

Havde jeres børn svært ved at sove uden liften? Var der pludselig for meget plads rundt om dem, eller var de ligeglade?

Jeg var faktisk ret spændt første gang jeg puttede min datter i barnevognen uden liften...men hun var pænt ligeglad, hun sov ski bare

Så her var der ingen problemer i det overhovedet.

Dog gjorde jeg tremmesengen mindre, da hun røg over i den, da den bare var MEGA stor i forhold til det lille menneske der lå i den

Dea

Anmeld

4. oktober 2010

Eliza/lykke

Hun har altid sovet i tremmesenge fra 5 uger uden problemer. Men jeg tænker på, om hun fornemmer den STORE barnevogn, når jeg fjerne liften. Der er pludselig højt til loften... hvis I forstår.

Jeg må jo bare prøve :-)

Hvornår begynder man at bruge en sele? Er det, når de kan rejse sig op eller når de kan sidde selv?

Anmeld

4. oktober 2010

AnnePedersen

Naja har brug for lidt tryghed så i vugge sover hun i hendes trille pose og i barnevognen er hun lidt i liften endnu( 14 dage mere) og dynen godt op til ørerne....

Anmeld

4. oktober 2010

serinasmor

vi havde ingen problemer med at holde op med at bruge liften i barnevognen... hun har desuden altid sovet i sin tremmeseng uden at den var for stor for hende... hun kom i øvrigt i sele da vi holdt op med at bruge lift ... for tidligt for det er først for en måneds tid siden det har været nødvendigt ... men vi gjorde det allerede der for at være sikre på at der ikke skete noget hvis nu hun pludsligt kunne ... og for at vænne os selv til at bruge den

håber det gav mening

serinasmor 

Anmeld

4. oktober 2010

Corn

Jeg fik ikke rigtig brugt liften denne gang, fordi med Aslan kom varmen, og han svedte i den lille tætte kasse.

Så her har han sovet i barnevognen og tremmeseng(dog med sengeformindsker) uden lift det meste af tiden

Aslan er 3,5 mdr nu

Anmeld

4. oktober 2010

Valle81

Da Anton var 2 1/2 måned røg han ud af liften og vuggen.

Han baskede mod siderne og det irriterede ham.

Han sagde intet til at barnevognen blev stor - tror han nød det:0)

Han har brugt sele i barnevognen en månedstid  8 fra 5 mdr)for han kan vende og dree sig og tør ikke tage chancer.

Christina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.