Christania cykel!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

573 visninger
4 svar
0 synes godt om
29. juli 2008

lonemus

Hvor kan man købe en brugt, uden at skulle betale min. 8000.- kr for den? - eller en Nihola ladcykel - eller bare en helt alm ladcykel!?!?

Problemet er, at jeg skal afl. begge unger i vuggestue og har derfor brug for en cykel, helst en ladcykel hvor de begge kan sidde.
Jeg ser mange cykle på dem (Næstved), men syntes bare de er enormt dyre..........jeg har søgt på dba.dk og qxl.dk, hvor den billigste koster 8000.- kr - brugt!!! Syntes det er enormt mange penge, for så meget skal jeg altså heller ikke bruge den - og det er kun i 2 år!!!

Kan man leje én?? jeg skal måske bruge den max. 2 dage om måneden!! (de andre dage har jeg bilen :).

Nogen herinde der har én de vil leje ud?!?!?

Lone

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2008

Stumpen

Hej..

Kan du ellers ikke bruge en a la denne her??

Kender godt nok ikke priserne, men mener at have set en til 1000 i kvickly..
(H)

Anmeld

29. juli 2008

lonemus

[citat][f][småt]Stumpen skriver:[/småt][/f] Hej.. Kan du ellers ikke bruge en a la denne her?? http://www.abckids.dk/Captain%20xl%20chariot%20carriers%20bike%20trailer%2007.jpg Kender godt nok ikke priserne, men mener at have set en til 1000 i kvickly.. (H)[/citat] Hejsa! Hmm...jo, det kunne jeg faktisk godt....så mangler jeg bare lige selve cyklen, men uanset hvad bliver det jo meget billigere....jeg prøver lige at tjekke på Kvickly's net-torv. Tusinde tak (H)(H)

Anmeld

29. juli 2008

Stumpen

Ellers prøv qxl, der kan også være nogle billige til salg...
(H)

Anmeld

29. juli 2008

Christinahr

[citat][f][småt]lonemus skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Stumpen skriver:[/småt][/f] Hej.. Kan du ellers ikke bruge en a la denne her?? http://www.abckids.dk/Captain%20xl%20chariot%20carriers%20bike%20trailer%2007.jpg Kender godt nok ikke priserne, men mener at have set en til 1000 i kvickly.. (H)[/citat] Hejsa! Hmm...jo, det kunne jeg faktisk godt....så mangler jeg bare lige selve cyklen, men uanset hvad bliver det jo meget billigere....jeg prøver lige at tjekke på Kvickly's net-torv. Tusinde tak (H)(H) [/citat] Har set sådan en helt ned til 700 på bud... jeg er nemlig i samme situation som dig, så har også fulgt med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.