Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Er i gang med projekt baby og forventer mens idag
Den er ik kommet indtil videre men nu er klokken jo heller ik så meget. Sidste gang kom det 2 dage før tid og forrig gang kom det 4 dage over tid
Ellers har min cyklus været præcis med 27 dage. Men efter hvad beregnerne siger på nettet sku jeg forvente mens idag.
Så jeg har brug for alle jeres krydsede fingre
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
mine
Hvornår skal du teste?
Jeg krydser alt hva jeg kan
Håber det lykkes for jer Lykkestøv på vej til jer
henh01 skriver: mine Hvornår skal du teste?
Taaak :-)
Jamen jeg syns det er så svært for hva nu hvis den kommer flere dage for sent igen ligesom forrige gang? Så gider jeg ik teste endnu og bare blive skuffet
MiKKeL'sMoR skriver: Jeg krydser alt hva jeg kan Håber det lykkes for jer Lykkestøv på vej til jer
Taaak hvor er du sød
Carina1984 skriver: Er i gang med projekt baby og forventer mens idag Den er ik kommet indtil videre men nu er klokken jo heller ik så meget. Sidste gang kom det 2 dage før tid og forrig gang kom det 4 dage over tid Ellers har min cyklus været præcis med 27 dage. Men efter hvad beregnerne siger på nettet sku jeg forvente mens idag. Så jeg har brug for alle jeres krydsede fingre
test test test test......prøver slet ikke at manipulere dig....test test test test test
Krydser fingre for at du inden længe står med en positiv g-test!
Miss.Sunshine skriver: test test test test......prøver slet ikke at manipulere dig....test test test test test
Hehe nej det kan jeg næste se
Carina1984 skriver: Taaak hvor er du sød
Mange tak Skulle det være en anden gang, siger du bare til hi hi...
Gustavsmor skriver: Krydser fingre for at du inden længe står med en positiv g-test!
Taaak Får nok brug for det
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128