Apotekets g-test ?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

524 visninger
5 svar
0 synes godt om
4. oktober 2010

RiUL

Hej tøser

Er der nogle der har prøvet Apotekets g-test? Hvad er jeres erfarringer?

Har læst på nettet at de måler fra 50mlU/ml hCG, og har læst at andre måler helt fra 10. 

Er der nogle der har brugt Apotekets g-test på forventet mens dag, og så testet negativ, og så senere positiv?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2010

Missi

Jeg har altid været lidt nærig på det punkt, da jeg opdagede jeg nok fra gravid skynde jeg mig over på apoteket efter en G-test, den var negativ, dagen efter kørte jeg i Rema 1000 og købe 3 - de koster 20 pr styk, og de viste 100 procent positivt, jeg var gået 8 dage over tid så efter hva jeg har læst så burde en g-test fra apoteket jo vise positiv.. men den var helt negativ.

Så jeg vil spare pengene og købe en i rema hehe

Anmeld

4. oktober 2010

NoName

rikkebw skriver:

Hej tøser

Er der nogle der har prøvet Apotekets g-test? Hvad er jeres erfarringer?

Har læst på nettet at de måler fra 50mlU/ml hCG, og har læst at andre måler helt fra 10. 

Er der nogle der har brugt Apotekets g-test på forventet mens dag, og så testet negativ, og så senere positiv?

jeg brugte dem og testede positiv dagen efter forventet mens...

Anmeld

4. oktober 2010

RiUL

Missi skriver:

Jeg har altid været lidt nærig på det punkt, da jeg opdagede jeg nok fra gravid skynde jeg mig over på apoteket efter en G-test, den var negativ, dagen efter kørte jeg i Rema 1000 og købe 3 - de koster 20 pr styk, og de viste 100 procent positivt, jeg var gået 8 dage over tid så efter hva jeg har læst så burde en g-test fra apoteket jo vise positiv.. men den var helt negativ.

Så jeg vil spare pengene og købe en i rema hehe

Jeg har købt dem fra apoteket, og skal teste på onsdag. Men så læste jeg lige det der med fra 50, og synes det lød lidt "højt. Så må prøve de billige også, man kan jo altid tage én af hver

Anmeld

4. oktober 2010

RiUL

noname skriver:

jeg brugte dem og testede positiv dagen efter forventet mens...

Okay, så krydser jeg dælme fingre for at det røde blir væk hehe

Anmeld

4. oktober 2010

NoName

rikkebw skriver:

Okay, så krydser jeg dælme fingre for at det røde blir væk hehe

det gør jeg også så

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.