Småbitte ting

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

350 visninger
7 svar
0 synes godt om
4. oktober 2010

TbCp

der kan slå mig ud...

ØV!

Havde ellers en rimlig god weekend....

Kommer så ned i børnehaven idag og der hænger en seddel hvorpå der står at 4 børn, deriblandt Liva, skal til møde/startsamtale.
Jeg har egentlig glædet mig til den samtale, for at høre hvordan det egentlig går dernede.
MEN.... den tid jeg kan nå er på torsdag fra 16-16.25 dvs at Liva ikke kan nå til gymnastik og Carsten kan ikke komme med fordi han har et vigtigt møde i Kbh....
Så bittesmå ting kan bare slå mig helt ud for tiden og nu går jeg så resten af dagen og bryder min hjerne med det...
Jamen er det da ikke åndsvagt!?!?

Godt jeg skal til læge på torsdag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2010

Barbamama

TbCp skriver:

der kan slå mig ud...

ØV!

Kommer så ned i børnehaven idag og der hænger en seddel hvorpå der står at 4 børn, deriblandt Liva, skal til møde/startsamtale.
Jeg har egentlig glædet mig til den samtale, for at høre hvordan det egentlig går dernede.
MEN.... den tid jeg kan nå er på torsdag fra 16-16.25 dvs at Liva ikke kan nå til gymnastik og Carsten kan ikke komme med fordi han har et vigtigt møde i Kbh....
Så bittesmå ting kan bare slå mig helt ud for tiden og nu går jeg så resten af dagen og bryder min hjerne med det...

Åh hvor træls at du skal bruge så meget energi på det.... Heldigvis kan EN af jer komme og det er heldigvis ikke værre end at Liva kommer til gymnastik gangen efter. Vi må være dit lyse humør herinde når du mangler det. Knus

Anmeld

4. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

TbCp skriver:

der kan slå mig ud...

ØV!

jeg kan godt se det er ØV at Carsten ikke kan komme med.... men sødeste Tina... een gang gymnastik fra eller til... det går nu altså nok :0)

Anmeld

4. oktober 2010

TbCp

michella80 skriver:

Åh hvor træls at du skal bruge så meget energi på det.... Heldigvis kan EN af jer komme og det er heldigvis ikke værre end at Liva kommer til gymnastik gangen efter. Vi må være dit lyse humør herinde når du mangler det. Knus

Det er bare åndsvagt at der skal så lidt til altså ....

Håber godt nok snart jeg er på toppen igen!

Anmeld

4. oktober 2010

TbCp

Ni-ko-li-ne skriver:

jeg kan godt se det er ØV at Carsten ikke kan komme med.... men sødeste Tina... een gang gymnastik fra eller til... det går nu altså nok :0)

Hun var heller ikke afsted sidste torsdag.... men det er så åndsvagt for jeg plejer ikke at lade mig gå på af den slags småting...
Håber bare jeg snart kan få lidt styr på mig selv igen!

Anmeld

4. oktober 2010

anna-jonas

Snak med børnehaven, om ikke mødet kan flyttes, så både Liva kan komme til gymna. og Carsten kan komme med. Mon ikke det kan lade sig gøre.

Knus Mette

Anmeld

4. oktober 2010

TbCp

Anna-jonas skriver:

Snak med børnehaven, om ikke mødet kan flyttes, så både Liva kan komme til gymna. og Carsten kan komme med. Mon ikke det kan lade sig gøre.

Knus Mette

Carsten var sød at tage over idag... hente Liva og snakke med dem om at flytte mødet...

Anmeld

4. oktober 2010

anna-jonas

TbCp skriver:

Carsten var sød at tage over idag... hente Liva og snakke med dem om at flytte mødet...

Yes.................bravo for Carsten. Husk at bede ham tage over i denne periode, hvor du er nem at vælte af pinden.

Knus Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.