hej alle sammen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

497 visninger
5 svar
0 synes godt om
29. juli 2008

SaNiNa

Vil lige hører hvordan det går hos jer allesammen det er ved at være længe siden jeg rigtig har været herinde...

men det hele har bare været noget lort rent ud sagt...

kærseten har ikke fået sin løn udbetalt i flere uger nu har han sagt op og begynde i mandages på det nye arbejde...

jeg selv glæder mig så meget til vi har ferie om 4½ uge og så skal den bare stå på afslapning i 14 dage...

skal til at søge efter nyt arbejde nu her så det komme tide nok til at gå meget med...

men hvordan har i det?

(H) mini

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2008

fam.4xc

Her glæder jeg mig også til Claes´s snart går på ferie, og håber vi får en dejlig ferie sammen alle sammen - nogengange er det desværre ik altid man har de samme forventninger :S

Lyder som om det er en klog beslutning din kæreste har taget, og håber det vender for jer nu :D

Hvad for noget job søger du/ku du tænke dig??

Kh Camilla

Anmeld

29. juli 2008

1977

Profilbillede for 1977
Tja her har det været ok so far. Jeg har været på arbejde næsten hver dag de sidste 3 uger. Jesse er lige kommet hjem efter en uge hos min mor, og kæresten har haft ferie i sidste og denne uge. Måske tager han en uge mere, for han skal til fys i morgen. Så det afhænger af hvad hun siger om antal behandlinger.

Men kærestetid har da haft. Jeg har nemlig fri kl 13.30 i hverdage og 12.30 i weekenden. Undtagen i næste uge hvor jeg skal arbejde 10-15 men jeg har fri lørdag 8D 8D Og så bruger jeg nogle få timer om aftenen til at læse op til eksamen.

Har din kæreste haft fat i fagforeningen? De skal sikkert nok få fat i de penge. Og hvad med dig? Hvad/hvor søger du arbejde? Hvordan klarer i jer økonomisk når han ingen penge får?

(H)

Anmeld

29. juli 2008

Kvindemin

Hej hej. Her går det som altid, dejligt :) Celina starter i dagpleje på fredag, og jeg skal igang med udd. næste torsdag - samt begynde på nut job ved siden af. Henrik (min mand), har heller ikke modtaget løn i over halvanden månede, da firmaet pludselig gik konkurs. Vi går stadig og venter på penge, fra noget der hedder garantifonden. Så vi lever også på en 'løn', går stadig hjemme på barsel. Vi klarer os trods det, men super træls alligevel. Jeg er da også interesseret i, hvilket job du går og søger :) Varme sommer hilsner herfra

Anmeld

29. juli 2008

SaNiNa

ja fagforeningen er inde i sagde og mesteren fra den gamle firma skal betalt enden torsdag ellers gå det i retten noget...

økonomisk ja det er hård men har nogle gode forældre og en god bank...
vi hvade heldigvis betalt ferien... og så må vi jo bare lade være med at bruge penge til tøj og sjov i de dage her...

jeg søger nyt job som social- og sundhedshjælper vil vildt gerne være på en dement afdelig igen...

Chritinap... ja det bliver nok osse garantifonden som skal lægge pengen ud for den mesteren... men vi må bare tage det som det kommer der kan gå lang tid ende vi se nogle penge...

(H)

Anmeld

29. juli 2008

fam.4xc

ej så må du flytte til københavn - jeg har lige JOBBET til dig på vores demens afsnit :D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.