nogle der tænker i julegaver fra børnene til bedsteforældre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.429 visninger
13 svar
0 synes godt om
3. oktober 2010

LotteN

Har I tænkt over hvad jeres børn skal lave af julegave til bedsteforældrene (eller andre selvfølgelig)
eller måske nogen der ligger inde med billeder af hvad der blevet lavet sidste år.

jeg bestilte kalendre på trendsaldes med 9 forskellige billeder på og på de resterende 3 sider kom der henholdsvis en fod, en hånd og en maleri.

Så spørgsmålet er hvad I kan give mig af ideer til i år

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2010

*Sofie*

Uuuh, god tråd!! Her vil jeg følge med

Jeg har tænkt på at købe nogle små lærreder og la Malou gå amok med sin fingermaling.

Anmeld

3. oktober 2010

D.B.L

Har ikke et billede desværre, men min ældste lavede stoftryk på indkøbsposer. Købte dem for 10 kr stykket et sted over nettet og købte en del stofmaling. Ella lavede aftryk med æbler og pærer og sin hånd og fod på.

Super hit når alle bedsterne skal ud at handle :0)

Anmeld

3. oktober 2010

Pige2009

Go tråd

Laura er kun 11 mdr. og jeg leder med lys og lygte efter noget hun kan lave til dem

Anmeld

3. oktober 2010

LotteN

D.B.L skriver:

Har ikke et billede desværre, men min ældste lavede stoftryk på indkøbsposer. Købte dem for 10 kr stykket et sted over nettet og købte en del stofmaling. Ella lavede aftryk med æbler og pærer og sin hånd og fod på.

Super hit når alle bedsterne skal ud at handle :0)

Du bilver nødt til at få fat i et billede af dem - for dem vil jeg da smadder gerne se

Anmeld

3. oktober 2010

LotteN

Baagøe skriver:

Go tråd

Laura er kun 11 mdr. og jeg leder med lys og lygte efter noget hun kan lave til dem

Lærkes første jul fik vi nu bare lavede et billede af hende på lærred - det var noget gav mange glade ansigter juleaften

Anmeld

3. oktober 2010

D.B.L

LotteN skriver:

Du bilver nødt til at få fat i et billede af dem - for dem vil jeg da smadder gerne se

Det er et stofnet med tryk. Kan desværret ikke fremtrylle et billede pt.

Anmeld

3. oktober 2010

Pige2009

LotteN skriver:

Lærkes første jul fik vi nu bare lavede et billede af hende på lærred - det var noget gav mange glade ansigter juleaften

Tak for tip, men vi har allerede givet mine forældre et lærred med billede

Anmeld

3. oktober 2010

LotteN

D.B.L skriver:

Det er et stofnet med tryk. Kan desværret ikke fremtrylle et billede pt.

bare i orden 

Var nu for at se det færdige resultat

Anmeld

3. oktober 2010

Grynt

tjaaa altså et år gav vi bedsteforældrene krus og desert tallerkner med hånd og fod aftryk på af porcelæns maling. Vi har også lavet hånd og fod aftryk på lærrede, vi har lavet små æsker som ungerne har pyntet med glimmer og pallietter hvor ungerne lavede flotte perlekæder de kunne putte i, til bedstefædrene har de lavet tryk med stofmaling på grill handsker. I år tror jeg måske de laver indkøbsnet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.