Slee-bee i Bilka i denne uge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20.296 visninger
55 svar
0 synes godt om
3. oktober 2010

smokin

Hejsa,

Er der nogle af jer der kan fortælle mig lidt om denne her? Er den noget værd? Og kan den ligge i en combivogn?

Hilsen
Zette, som er en spade til de der kørerposer

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2010

Mor-til-asta-09

Zette skriver:

Hejsa,

Er der nogle af jer der kan fortælle mig lidt om denne her? Er den noget værd? Og kan den ligge i en combivogn?

Hilsen
Zette, som er en spade til de der kørerposer

Vi har en til Asta, og den holder hende fint varm... Om den passer til kombi kan jeg ikke fortælle, da vi kun bruger den i barnevognen i DP

Men super fin pose til billige penge, frem for de originale

Anmeld

3. oktober 2010

LotteN

vi har ikke lgie den, men den model de har lavet i lyserød og lyseblå. men tror det er den samme.

vi har været/er rigtig glade for vores. men holder lærke dejlig varm, så jeg vil gerne anbefale den. kan dog heller ikke sige om den kan brues i combivogn, da vi har den i barnevognen!

Anmeld

3. oktober 2010

smokin

forældre-til-Asta skriver:

Vi har en til Asta, og den holder hende fint varm... Om den passer til kombi kan jeg ikke fortælle, da vi kun bruger den i barnevognen i DP

Men super fin pose til billige penge, frem for de originale

Okay kender du målene på den? Jeg tænker nemlig også om den var for billig... kan se at fx trilles pose er oppe i 1100 kr.

Anmeld

3. oktober 2010

Mor-til-asta-09

Zette skriver:

Okay kender du målene på den? Jeg tænker nemlig også om den var for billig... kan se at fx trilles pose er oppe i 1100 kr.

åh kan ikke huske målene desværre.. men de kan bruge den til de er 3 år.. min datter er 14 mdr, og hun ligger stadig perfekt i den..

Anmeld

3. oktober 2010

smokin

LotteN skriver:

vi har ikke lgie den, men den model de har lavet i lyserød og lyseblå. men tror det er den samme.

vi har været/er rigtig glade for vores. men holder lærke dejlig varm, så jeg vil gerne anbefale den. kan dog heller ikke sige om den kan brues i combivogn, da vi har den i barnevognen!

skal man så fjerne madrassen? Undskyld hvis jeg spørger dumt

Anmeld

3. oktober 2010

LotteN

Zette skriver:

forskellen er noget med dette er en sleepy og de andre er voksi...

noget med dynerne er uld i voksi - mener det er sådan ... men er ikke sikker!

Anmeld

3. oktober 2010

Corn

JEg har en gammel model af den og den er fantalastisk... Jeg overvejer faktisk at købe den "nye" for min gamle har kun den ene dyne.... (men så skal manden ikke vide det) Problemet er bare at jeg bor en milliard million km fra Bilka

Anmeld

3. oktober 2010

LotteN

Zette skriver:

skal man så fjerne madrassen? Undskyld hvis jeg spørger dumt

madrassen i barnevognen? nej, den har vi da stadig i

Anmeld

3. oktober 2010

Pige2009

Zette skriver:

Jeg kender mange der har den, og de er godt tilfredse. Selv sværger jeg til uld, da det er bedst til at holde baby varm I babysam har de en uldpose i deres fødselsdagsavis til 999,- sat ned fra 1499,- (mener jeg).

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.