Møbel til badeværelse bag toilettet ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.394 visninger
11 svar
0 synes godt om
3. oktober 2010

LotteN

Jeg mener Ikea har haft et møbel der var lavet med "ben" på begge sidder af toilettet og så med hylder over - er det noget der siger jer noget?

Jeg har nu siddet og kigget på Ikeas hjemmeside og kan intet finde...!

Ellers hvis der er nogen herinde der har små badeværelser og gode ideer, så vis endelig billeder af det, for trænger til noget inspiration

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2010

twinboys

LotteN skriver:

Jeg mener Ikea har haft et møbel der var lavet med "ben" på begge sidder af toilettet og så med hylder over - er det noget der siger jer noget?

Ellers hvis der er nogen herinde der har små badeværelser og gode ideer, så vis endelig billeder af det, for trænger til noget inspiration

Hejsa nej desværre den siger mig ikke noget... Håber du finder nogle gode idéer fra andre...

Majbritt

Anmeld

3. oktober 2010

Kruse90

det siger heller ikke lige mig noget desværre.

Håber du finder på noget

Knus

Anmeld

3. oktober 2010

quity

Jeg ved godt hvilken en du mener, men har aldrig set den hos Ikea. Mener derimod jeg har set sådanne hos byggemarkeder. Er ej sikker, men harald nyborg eller 10-4 bygge center. Skal nok kigge efter en og give besked hvis jeg finder en

Anmeld

3. oktober 2010

LotteN

quity skriver:

Jeg ved godt hvilken en du mener, men har aldrig set den hos Ikea. Mener derimod jeg har set sådanne hos byggemarkeder. Er ej sikker, men harald nyborg eller 10-4 bygge center. Skal nok kigge efter en og give besked hvis jeg finder en

jeg var heller ikke sikker på det var Ikea, men tænkte jeg bar edet nok måtte være

Uhh, det lyder godt. tusind tak

Anmeld

3. oktober 2010

*Sofie*

Jeg har været rigtig mange gange i Ikea på det seneste og har finkæmmet hjemmesiden flere gange...Jeg er desværre heller ikk stødt på det møbel du skriver om
Jeg ved at de har et møbel man ka stille ind under håndvasken, hvor der er lavet plads til rørene i hylderne...Er det det du ka ha taget fejl af...?

Sidder lidt i samme dilemma som dig. Mit badeværelse er meget smalt, aflangt og så er der hverken skabe eller hylder
Har ingen anelse om hva jeg ska gøre mht opbevaring.

Anmeld

3. oktober 2010

quity

jeg var heller ikke sikker på det var Ikea, men tænkte jeg bar edet nok måtte være

Uhh, det lyder godt. tusind tak

Har lige fundet nogle, de er godt nok lidt dyre end dem jeg tidligere har set. Men de er også pænere.

http://www.findpriser.dk/s/s1/toiletreol/

Anmeld

3. oktober 2010

BabyStella!

LotteN skriver:

Min veninde har sådan et møbel, og har købt det i LIDL, mener jeg

Anmeld

3. oktober 2010

LotteN

*Sofie* skriver:

Jeg har været rigtig mange gange i Ikea på det seneste og har finkæmmet hjemmesiden flere gange...Jeg er desværre heller ikk stødt på det møbel du skriver om
Jeg ved at de har et møbel man ka stille ind under håndvasken, hvor der er lavet plads til rørene i hylderne...Er det det du ka ha taget fejl af...?

Sidder lidt i samme dilemma som dig. Mit badeværelse er meget smalt, aflangt og så er der hverken skabe eller hylder
Har ingen anelse om hva jeg ska gøre mht opbevaring.

nej, jeg kan bare ikke lgie huske hvor jeg har set det, men tror bare jeg tænkte ikea, da de har så mange ting

jeg syens det er så trals. Vi har et grimt skab og en kedelig skuffeting og vil bare så gerne have noget nyt og lidt smartere

Anmeld

3. oktober 2010

LotteN

BabyStella! skriver:

Min veninde har sådan et møbel, og har købt det i LIDL, mener jeg

så er det måske i deres reklame jeg har set det - men det er nok sådan en ugevare så

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.