Ujjjjj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

710 visninger
4 svar
0 synes godt om
3. oktober 2010

TbCp

Liva og jeg var til fødselsdag hos min venindes datter idag. Hun blev 3 år....
De har så også en datter på 4 mdr... og uuuuuuujjjj for hulan da.... hun er simpelthen så lækker altså Lille Frida...

Lille sød tøs med en kæmpe manke, nærmest mohawk
Hun smiler bare hele tiden og syntes at Liva var fantastisk... og Liva syntes hun var fantastisk og aede og kyssede og gav legetøj hele tiden Og nu vil Liva gerne have en lillesøster, så må vi jo se om vi kan opfylde det ønske inden aaaal for længe

Altså jeg troede ikke at jeg nogensinde kunne blive skruk igen, men den tøs der er altså bare for skøn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2010

Skouboe

TbCp skriver:

Liva og jeg var til fødselsdag hos min venindes datter idag. Hun blev 3 år....
De har så også en datter på 4 mdr... og uuuuuuujjjj for hulan da.... hun er simpelthen så lækker altså Lille Frida...

Lille sød tøs med en kæmpe manke, nærmest mohawk
Hun smiler bare hele tiden og syntes at Liva var fantastisk... og Liva syntes hun var fantastisk og aede og kyssede og gav legetøj hele tiden Og nu vil Liva gerne have en lillesøster, så må vi jo se om vi kan opfylde det ønske inden aaaal for længe

Altså jeg troede ikke at jeg nogensinde kunne blive skruk igen, men den tøs der er altså bare for skøn

Bare kom og hils på min slyngel, når ikke lige hun er gal over sin refluks - hun kan få dine æggestokke til at danse can-can

Anmeld

3. oktober 2010

anna-jonas

Der er kun en ting at gøre, søde tina.............op under dynerne med manden, og så ellers blive der, til der er gevinst..........

Eller vente på at storken igen flyver over jeres hus.

Anmeld

3. oktober 2010

TbCp

Skouboe skriver:

Bare kom og hils på min slyngel, når ikke lige hun er gal over sin refluks - hun kan få dine æggestokke til at danse can-can

Hahaha ja det vil jeg godt tro

Anmeld

3. oktober 2010

TbCp

Anna-jonas skriver:

Der er kun en ting at gøre, søde tina.............op under dynerne med manden, og så ellers blive der, til der er gevinst..........

Eller vente på at storken igen flyver over jeres hus.

Nu starter jeg lige med et besøg hos lægen på torsdag for at få styr på blodtryk og andet
Men har dog aftalt med manden at jeg skal flyttes over på blodtryksmedicin jeg må bliver gravid på, så er det gjort og vi skal ikke længere tænke på det. Så skal vi bare have de andre ting på plads i vores liv...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.