Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Liva og jeg var til fødselsdag hos min venindes datter idag. Hun blev 3 år....De har så også en datter på 4 mdr... og uuuuuuujjjj for hulan da.... hun er simpelthen så lækker altså Lille Frida...
Lille sød tøs med en kæmpe manke, nærmest mohawk Hun smiler bare hele tiden og syntes at Liva var fantastisk... og Liva syntes hun var fantastisk og aede og kyssede og gav legetøj hele tiden Og nu vil Liva gerne have en lillesøster, så må vi jo se om vi kan opfylde det ønske inden aaaal for længe
Altså jeg troede ikke at jeg nogensinde kunne blive skruk igen, men den tøs der er altså bare for skøn
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
TbCp skriver: Liva og jeg var til fødselsdag hos min venindes datter idag. Hun blev 3 år....De har så også en datter på 4 mdr... og uuuuuuujjjj for hulan da.... hun er simpelthen så lækker altså Lille Frida... Lille sød tøs med en kæmpe manke, nærmest mohawk Hun smiler bare hele tiden og syntes at Liva var fantastisk... og Liva syntes hun var fantastisk og aede og kyssede og gav legetøj hele tiden Og nu vil Liva gerne have en lillesøster, så må vi jo se om vi kan opfylde det ønske inden aaaal for længe Altså jeg troede ikke at jeg nogensinde kunne blive skruk igen, men den tøs der er altså bare for skøn
Bare kom og hils på min slyngel, når ikke lige hun er gal over sin refluks - hun kan få dine æggestokke til at danse can-can
Der er kun en ting at gøre, søde tina.............op under dynerne med manden, og så ellers blive der, til der er gevinst..........
Eller vente på at storken igen flyver over jeres hus.
Skouboe skriver: Bare kom og hils på min slyngel, når ikke lige hun er gal over sin refluks - hun kan få dine æggestokke til at danse can-can
Anna-jonas skriver: Der er kun en ting at gøre, søde tina.............op under dynerne med manden, og så ellers blive der, til der er gevinst.......... Eller vente på at storken igen flyver over jeres hus.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128