løsnet slimhinder....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.224 visninger
5 svar
0 synes godt om
3. oktober 2010

henh01

Hej tøser.

Har læst en del om at man kan få løsnet sine slimhinder for at sætte gang i fødslen. Tænker lidt om sex kan gøre det, da man efter sigende får løsnet slimhinder ved at jordemoderen stikker fingeren op og roder rundt i livmoderindgangen. Tænker om sex har samme virkning? Er kun 33+1 og har ingen intentioner om at prøve at løsne dem eller lign. blot nogle tanker jeg har gjort mig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2010

Valle81

henh01 skriver:

Hej tøser.

Har læst en del om at man kan få løsnet sine slimhinder for at sætte gang i fødslen. Tænker lidt om sex kan gøre det, da man efter sigende får løsnet slimhinder ved at jordemoderen stikker fingeren op og roder rundt i livmoderindgangen. Tænker om sex har samme virkning? Er kun 33+1 og har ingen intentioner om at prøve at løsne dem eller lign. blot nogle tanker jeg har gjort mig..

Nej det kan sex ikke.

Når jordemoder løsner slimhinder - så har hun sriøst nærmest hele armen oppe og gøre det hun nu gør og manden er indvendig hvor imod hun gør det på den udvendige side??? Giver det mening:0)

Anmeld

3. oktober 2010

henh01

Valle81 skriver:

Nej det kan sex ikke.

Når jordemoder løsner slimhinder - så har hun sriøst nærmest hele armen oppe og gøre det hun nu gør og manden er indvendig hvor imod hun gør det på den udvendige side??? Giver det mening:0)

Ja det giver mening. Tak for svar, så skal man altså ikke være nervøs for at der kan ske noget.

Men lyder da ikke rart at få disse løsnet.. Puha...

Anmeld

3. oktober 2010

Pige2009

henh01 skriver:

Hej tøser.

Sex alene kan slet ikke gøre det Hindeløsning gør nas og er ikke særlig behageligt

Anmeld

3. oktober 2010

quity

Da jeg skulle have min datter, gik jeg 10-11 dage over tid og jeg orkede ik mere Så jeg fik tilbudt at få løsnet hinderne. Jeg sagde ja tak. Det mærkede nærmest som om hun havde et par fingre oppe i livmoder halsen og kørte rundt. Selvfølgelig var det ik særlig behageligt. men så var det heller ik værre og det gjorde ik særlig ondt

Anmeld

3. oktober 2010

Mullemus86

Jeg fik også lavet en hindeløsning. Det foregår ved at JM tager sin(e) finger op i livmoderen og kører den rundt inden i din livmoder. Det er ikke vildt behageligt, men jeg synes bare det var ligesom lidt kraftig mens smerter..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.