Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej tøser.
Har læst en del om at man kan få løsnet sine slimhinder for at sætte gang i fødslen. Tænker lidt om sex kan gøre det, da man efter sigende får løsnet slimhinder ved at jordemoderen stikker fingeren op og roder rundt i livmoderindgangen. Tænker om sex har samme virkning? Er kun 33+1 og har ingen intentioner om at prøve at løsne dem eller lign. blot nogle tanker jeg har gjort mig..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
henh01 skriver: Hej tøser. Har læst en del om at man kan få løsnet sine slimhinder for at sætte gang i fødslen. Tænker lidt om sex kan gøre det, da man efter sigende får løsnet slimhinder ved at jordemoderen stikker fingeren op og roder rundt i livmoderindgangen. Tænker om sex har samme virkning? Er kun 33+1 og har ingen intentioner om at prøve at løsne dem eller lign. blot nogle tanker jeg har gjort mig..
Nej det kan sex ikke.
Når jordemoder løsner slimhinder - så har hun sriøst nærmest hele armen oppe og gøre det hun nu gør og manden er indvendig hvor imod hun gør det på den udvendige side??? Giver det mening:0)
Valle81 skriver: Nej det kan sex ikke. Når jordemoder løsner slimhinder - så har hun sriøst nærmest hele armen oppe og gøre det hun nu gør og manden er indvendig hvor imod hun gør det på den udvendige side??? Giver det mening:0)
Ja det giver mening. Tak for svar, så skal man altså ikke være nervøs for at der kan ske noget.
Men lyder da ikke rart at få disse løsnet.. Puha...
Sex alene kan slet ikke gøre det Hindeløsning gør nas og er ikke særlig behageligt
Da jeg skulle have min datter, gik jeg 10-11 dage over tid og jeg orkede ik mere Så jeg fik tilbudt at få løsnet hinderne. Jeg sagde ja tak. Det mærkede nærmest som om hun havde et par fingre oppe i livmoder halsen og kørte rundt. Selvfølgelig var det ik særlig behageligt. men så var det heller ik værre og det gjorde ik særlig ondt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128