Hjælp til Rømer Duo isofix

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.220 visninger
2 svar
0 synes godt om
29. juli 2008

ann-kristina

Hej
Jeg har købt 2 autostole brugt, de er kun 1 år gamle og superflotte. Og så var de ret billige. Så alt er jo godt. MEN jeg kan squ ikke finde ud af at løsne selen, altså den sele der er rundt om Emilie. Den er så stram at hun lige kan være der når hun kun har tyndt tøj på. Hvordan gør man? Jeg føler mig ret håbløs. Jeg synes at jeg har prøvet at trykke og rykke flere steder, men lige lidt hjælper det. Og da jeg har købt dem brugt er der ingen vejledning med. Så hvis jeg ikke får noget hjælp fra jer kloge kvinder så kan Emilie ikke være i sin stol når hun engang skal have jakke på igen...
Ann-Kristina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2008

famjørgensen

Sidder der ikke en knap lige under der hvor selerne skal i.. som skal trykkes ned...og så kan du løse dem.. sådan virker min ihvertfald og det er også en rømer Duo.. Også med isofix.. men isofixen har intet med selerne til barnet at gøre.. det er en super smart møde at sætte stolen i bilen på så man slipper for at bruge bilens seler.. hvis man vel og mærke har isofix belag i sin bil, eller hjælper det ikke.. med mindre man køber en base til det..

Anmeld

29. juli 2008

twinboys

ann-kristina skriver:

Hej
Jeg har købt 2 autostole brugt, de er kun 1 år gamle og superflotte. Og så var de ret billige. Så alt er jo godt. MEN jeg kan squ ikke finde ud af at løsne selen, altså den sele der er rundt om Emilie. Den er så stram at hun lige kan være der når hun kun har tyndt tøj på. Hvordan gør man? Jeg føler mig ret håbløs. Jeg synes at jeg har prøvet at trykke og rykke flere steder, men lige lidt hjælper det. Og da jeg har købt dem brugt er der ingen vejledning med. Så hvis jeg ikke får noget hjælp fra jer kloge kvinder så kan Emilie ikke være i sin stol når hun engang skal have jakke på igen...
Ann-Kristina

Hej jeg vil da foreslå at du kontakter Baby sam og får lidt vejledning... De sælger i hvert fald denne model...

Held og lykke med det...
Mvh Majbritt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.