plukveer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.450 visninger
9 svar
0 synes godt om
3. oktober 2010

quar20

ang. Plukveer..

Mine har simpelthen været SÅ slemme/hårde de sidste 14 dage, men her til aften er jeg HELT færdig i kroppen..! Kan slet ikke bukke mig ned efter legetøjet på gulvet - også selvom jeg ikke har en plukve imens jeg bukker mig..

Har i prøvet det?!..

Desuden er min mave hård HELE tiden ligesom når man får plukveer.. Også om natten.. Er det normalt?

Hilsen Maria

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2010

henh01

Jeg har også problemer med at bukke mig ned nogen gange. Tror det er når lillemanden ligger på en bestemt måde hvorpå han fylder i mellemgulvet. - tror nemlig ikke han har lagt sig fast endnu.

Ang plukveerne så må jeg være dig svar skyldig. Min mave er også mere hård hele tiden end jeg umiddelbart synes den har været før, men jeg kan simpelthen ikke mærke om jeg har plukveer.

Anmeld

3. oktober 2010

mortilflere

Ring lige til føde gangen du må ikke ha hård mave hele tiden af pluk veer

Anmeld

3. oktober 2010

quar20

Må man ikke? troede det var meget normalt at maven var hård under plukveer - men min mave er jo hård HELE tiden?..! Og er smadder øm i maven..

Anmeld

3. oktober 2010

mullesmith2

Jeg er ret meget i tvivl om hvad det er der er plukveer siden i allesammen (eller mange siger de gør ondt eller de er kraftige). Jeg er 30+6 idag og jeg har da oplevet at min mave blev hård og spændt men det var faktisk ligesom at få stive brystvorter bare det er hele maven hehe hvis man kan sige det  Altså jeg mener jeg har aldrig oplevet de gør ondt eller er slemme eller noget og det er måske noget jeg oplever engang om ugen eller to!

Er det så plukveer jeg oplever eller hvordan? Jeg oplever dog en ret slem smerte nederst i underlivet i højreside når jeg har gået for langt uden pauser, nærmets en sviende nivende og stikkende fornemmelse, men forsvinder når man hviler.... hvad er det så??

Anmeld

3. oktober 2010

quar20

mullesmith2 skriver:

Jeg er ret meget i tvivl om hvad det er der er plukveer siden i allesammen (eller mange siger de gør ondt eller de er kraftige). Jeg er 30+6 idag og jeg har da oplevet at min mave blev hård og spændt men det var faktisk ligesom at få stive brystvorter bare det er hele maven hehe hvis man kan sige det  Altså jeg mener jeg har aldrig oplevet de gør ondt eller er slemme eller noget og det er måske noget jeg oplever engang om ugen eller to!

Er det så plukveer jeg oplever eller hvordan? Jeg oplever dog en ret slem smerte nederst i underlivet i højreside når jeg har gået for langt uden pauser, nærmets en sviende nivende og stikkende fornemmelse, men forsvinder når man hviler.... hvad er det så??

altså plukveer gør jo at maven blir helt hård..! De må ikke gøre ondt.. Det har mine dog gjort tidligere, og syntes også de begynder lidt igen..!!

Det med den stikkende fornemmelse i underlivet den har jeg også hvis jeg går bare 50m..! Ja eller ud på toilettet..!! Tror det er fordi baby/babyer ligger HELT nede og trykker et eller andet sted som gør at vi får ondt.. Eller også er det de der ledbånd der giver sig når vi går..

Anmeld

3. oktober 2010

mortilflere

Jeg syntes du skal  ringe

Anmeld

3. oktober 2010

quar20

Ja det kan vel ikke skade lige at ringe derop og snakke og høre hvordan og hvorledes.. det er jo dem der er prof..!!

Anmeld

3. oktober 2010

mullesmith2

quar20 skriver:

altså plukveer gør jo at maven blir helt hård..! De må ikke gøre ondt.. Det har mine dog gjort tidligere, og syntes også de begynder lidt igen..!!

Det med den stikkende fornemmelse i underlivet den har jeg også hvis jeg går bare 50m..! Ja eller ud på toilettet..!! Tror det er fordi baby/babyer ligger HELT nede og trykker et eller andet sted som gør at vi får ondt.. Eller også er det de der ledbånd der giver sig når vi går..

Nåh okay så er det godtnok plukveer jeg har oplevet når maven bliver hård og spændt op, men heldigvis ikke har gjort ondt som dine. Håber ikke det er tegn på du er ved at gå i fødsel allerede  Jeg skal gå lidt mere end 50m dog før det gør sådan rigtig nivende ondt hvor man bare må sidde ned. Men de er slemme de niv der kommer. Ja det er nok bare de ledbånd eller ligamenter som de hedder, der strækker sig når det rigtig niver igennem.

for du holder på babyen bare lige nogle uger endnu ihvertfald  Hvis ikke så håber jeg dog du får en sund og frisk baby ud og ikke får et alt for langt forløb på neonetalafdelingen. Kram fra mulle

Anmeld

3. oktober 2010

quar20

mullesmith2 skriver:

Nåh okay så er det godtnok plukveer jeg har oplevet når maven bliver hård og spændt op, men heldigvis ikke har gjort ondt som dine. Håber ikke det er tegn på du er ved at gå i fødsel allerede  Jeg skal gå lidt mere end 50m dog før det gør sådan rigtig nivende ondt hvor man bare må sidde ned. Men de er slemme de niv der kommer. Ja det er nok bare de ledbånd eller ligamenter som de hedder, der strækker sig når det rigtig niver igennem.

for du holder på babyen bare lige nogle uger endnu ihvertfald  Hvis ikke så håber jeg dog du får en sund og frisk baby ud og ikke får et alt for langt forløb på neonetalafdelingen. Kram fra mulle

Hvor er du sød mange tak...!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.