kitty skriver:
Gud, kan man få dem i IKEA? FEDT! Det er lige sådan et vi skal have, for vi har ikke så meget plads... Ja, kald mig bare planlægger, men det er der allerede tænkt på, 4+4 
Undskyld TS, jeg lånte lige din tråd!
Vi kiggede på det fra IKEA og valgte det fra pga. de lave sider på puslepladsen.
Vores store pige var en sæk lopper på puslebordet og jeg tør ikke have et puslebord hvor siderne er så lave.
Vi valgte at købe et Brio. Det kostede godt nok 1700 kr. (nogen gange kan man være heldige at finde dem brugt, men efter at have kigget i 1½ måned efter et godt brugt på sjælland gav jeg op - alle de gode sælges tilsyneladende i Jylland...) Fordelen ved det er at siderne er godt høje, så de ikke kan komme over kanten.
Til gengæld er IKEA's Antilop højstol guld værd - jeg mener stol og bakkebord og hynde til havner på sammenlagt 150 kr eller deromkring - Freja kom først over i Trip Trap stolen da hun var ca. 1 år og hun kan stadig sidde i IKEA stolen - hun vil bare ikke fordi hun ikke selv kan kravle op i den, ligesom hun kan i Trip Trap'en.
Anmeld