vægophængt puslebord søges.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
19. oktober 2010

klmf

kitty skriver:

Gud, kan man få dem i IKEA? FEDT! Det er lige sådan et vi skal have, for vi har ikke så meget plads... Ja, kald mig bare planlægger, men det er der allerede tænkt på, 4+4

Undskyld TS, jeg lånte lige din tråd!

IKEA har så mange gode ting uden at man skal betale en formue!! Hvor er det nu du bor henne? Vi har jo den store IKEA i Odense, det er bare guld... Jeg kan også anbefale deres højstol med bakke (endnu længere ud i fremtiden, men nu er vi jo i gang) - vi har en fin højstol i træ, der garanteret har kostet en krig, men vi bruger mest IKEA.stolen til under 200 kroner

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2010

otlitrom

lotchen skriver:

IKEA har så mange gode ting uden at man skal betale en formue!! Hvor er det nu du bor henne? Vi har jo den store IKEA i Odense, det er bare guld... Jeg kan også anbefale deres højstol med bakke (endnu længere ud i fremtiden, men nu er vi jo i gang) - vi har en fin højstol i træ, der garanteret har kostet en krig, men vi bruger mest IKEA.stolen til under 200 kroner

Vi bor i Vejle, og har næsten lige langt til Århus og Odense. Men Odense ville nok være valget, det er jo den nye

Det bliver først i foråret vi skal ud og købe, det er alt for tidligt endnu.. Men det er godt at have gode ideer

Anmeld

19. oktober 2010

AnnePedersen

nu har jeg lige søgt på den af ikeas... der står der i målene at dybdeb er 78 cm. det er jo så foldet ud. kender du hvor dyb den er når den er slået sammen?????

og hvordan er den

Anmeld

19. oktober 2010

klmf

kitty skriver:

Vi bor i Vejle, og har næsten lige langt til Århus og Odense. Men Odense ville nok være valget, det er jo den nye

Det bliver først i foråret vi skal ud og købe, det er alt for tidligt endnu.. Men det er godt at have gode ideer

Så skal du jo have manden med og han gider nok ikke sådan noget tøsefnidder, for ellers kunne vi ses til en tår kaffe

Det er SÅÅÅÅÅÅ hyggeligt at shoppe babyting - ogsåselvom det er de praktiske

Anmeld

19. oktober 2010

otlitrom

lotchen skriver:

Så skal du jo have manden med og han gider nok ikke sådan noget tøsefnidder, for ellers kunne vi ses til en tår kaffe

Det er SÅÅÅÅÅÅ hyggeligt at shoppe babyting - ogsåselvom det er de praktiske

Det var selvfølgelig en mulighed Det må vi da se på!

Anmeld

19. oktober 2010

klmf

AnnePedersen skriver:

nu har jeg lige søgt på den af ikeas... der står der i målene at dybdeb er 78 cm. det er jo så foldet ud. kender du hvor dyb den er når den er slået sammen?????

og hvordan er den

Når det er slået op rager det max 20 cm ud.

Anmeld

19. oktober 2010

klmf

kitty skriver:

Det var selvfølgelig en mulighed Det må vi da se på!

Vi ser på det

Anmeld

19. oktober 2010

camsko88

AnnePedersen skriver:

Ja vi gider ikke rykke rundt på vores for at vi kan komme ibad, så nu søger vi en til væggen. Når den er slået sammen på væggen må den ikke være mere end 16 cm i dybden max.

send gerne billeder

hejsa tjek lige bilka reklamen for denne uge de har en til 600 mener jeg

Anmeld

20. oktober 2010

twinboys

forældre-til-Asta skriver:

Hvad vil det koste og sende? Og har det skrammer??

hvor er det nu du bor???

Tror det er meget pænt er jo kun 4 mdr gammelt

Anmeld

20. oktober 2010

Skouboe

kitty skriver:

Gud, kan man få dem i IKEA? FEDT! Det er lige sådan et vi skal have, for vi har ikke så meget plads... Ja, kald mig bare planlægger, men det er der allerede tænkt på, 4+4

Undskyld TS, jeg lånte lige din tråd!

Vi kiggede på det fra IKEA og valgte det fra pga. de lave sider på puslepladsen.

Vores store pige var en sæk lopper på puslebordet og jeg tør ikke have et puslebord hvor siderne  er så lave.

Vi valgte at købe et Brio. Det kostede godt nok 1700 kr. (nogen gange kan man være heldige at finde dem brugt, men efter at have kigget i 1½ måned efter et godt brugt på sjælland gav jeg op - alle de gode sælges tilsyneladende i Jylland...) Fordelen ved det er at siderne er godt høje, så de ikke kan komme over kanten.

Til gengæld er IKEA's Antilop højstol guld værd - jeg mener stol og bakkebord og hynde til havner på sammenlagt 150 kr eller deromkring - Freja kom først over i Trip Trap stolen da hun var ca. 1 år og hun kan stadig sidde i IKEA stolen - hun vil bare ikke fordi hun ikke selv kan kravle op i den, ligesom hun kan i Trip Trap'en.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.