hvad kan man lege?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.630 visninger
5 svar
0 synes godt om
3. oktober 2010

DLM

med sit barn på næsten 4 måneder alt det vi plejer (lyde, sange, ansigter, legetøj) det virker uinteressant for ham. så hvordan skal man nu stimulere ham via leg? han fandt ud af i dag at det var sjovt med flyveture men det kan vi jo ikke hele tiden.

nogen gode råd?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2010

rikke minimotion

Hej Asuzi,

Jeg kender godt det med at løbe tør for idéer til at lege med sit barn. Min mindste pige er nu 1½ år, men da hun var helt lille prøvede jeg med både bøger, dvd m.v. for at finde inspiration til lege - men synes ikke rigtig at jeg var god nok til at finde på nyt hele tiden - og var også i tvivl om hvad hun kunne hvornår.

Derfor tog jeg kontakt til en børnefysioterapeut og en kiropraktor og i samarbejde med dem har jeg lavet www.minimotion.dk.

Vi fik kontakt til en masse søde børn og deres forældre og de hjalp os med at optage 24 lege, som man kan lave sammen med sit barn fra det er 0- 12 måneder.

Idéen er så at man betaler for at få adgang og så får man hver anden uge en ny film med en leg, som man kan lave derhjemme sammen med sit barn. Det er børnefysioterapeuten, der viser legen på filmen og hun har også skrevet uddybende artikler om barnets sansemotoriske udvikling.

Måske kan det give dig noget inspiration til at lege med din søn.

Venlig hilsen

Rikke Nørregård Carlsen

www.minimotion.dk

Anmeld

3. oktober 2010

Malthes mor

Kan anbefale "Leg med din baby" fra 0-12 mdr og "Leg med dit barn" fra 1-8 år. Begge fra Politikens forlag.

Anmeld

3. oktober 2010

Pige2009

Asuzi skriver:

med sit barn på næsten 4 måneder alt det vi plejer (lyde, sange, ansigter, legetøj) det virker uinteressant for ham. så hvordan skal man nu stimulere ham via leg? han fandt ud af i dag at det var sjovt med flyveture men det kan vi jo ikke hele tiden.

nogen gode råd?

Jeg kan også varmt anbefale minimotion

Anmeld

3. oktober 2010

Mi

Asuzi skriver:

nogen gode råd?

Nu må du ikke misforstå mig, selvfølgelig skal børn stimuleres. Men mener ikke at du skal være bange for ikke at stimulere dit barn ordentlig. For dem er det dejligt bare at være med og se og lytte til hvad vi laver omkring dem. Måske i en slynge eller vikle.

Anmeld

4. oktober 2010

DLM

mange tak for de gode råd allesammen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.