Flyverdragter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

488 visninger
3 svar
0 synes godt om
3. oktober 2010

Mussen2

køber i flyverdragter i en størrelse større end normalt? Eller hvad plejer i. Jeg tænker den skal være rigelig stor, men det er den vel også lavet til? Så hvis min datter skal til at bruge 86 må en flyverdragt i 86 være passende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2010

businesstigger

Det afænger af mærket hvor stor de er i størrelsen jo. Har fået det råd at når barnet prøver flyverdragten på i starten af sæsonen skal der ligesom være en håndfuld flyverdragt ekstra når man hanker op i skuldrene for at de vil kunne passe den HELE sæsonen.

Anmeld

3. oktober 2010

Mussen2

businesstigger skriver:

Det afænger af mærket hvor stor de er i størrelsen jo. Har fået det råd at når barnet prøver flyverdragten på i starten af sæsonen skal der ligesom være en håndfuld flyverdragt ekstra når man hanker op i skuldrene for at de vil kunne passe den HELE sæsonen.

ja, det har jeg også ladet mig fortælle også for at de kan bukke sig ned osv, jeg tænker på at købe over nettet enten ny eller brugt, så kommer nok ikk etil at prøve den før køb

Anmeld

3. oktober 2010

afrobabies

Mussen2 skriver:

køber i flyverdragter i en størrelse større end normalt? Eller hvad plejer i. Jeg tænker den skal være rigelig stor, men det er den vel også lavet til? Så hvis min datter skal til at bruge 86 må en flyverdragt i 86 være passende

Det eneste jeg vil sige, det er at du skal vælge en med 2 lynlåse ned, fordi de er mere behagelige for barnet at gå i, og også nemmere at give på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.