Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Isabella får vitaminpille hver dag, men selvfølgelig forsøger vi også at variere hendes kost osv. Hun er bare desværre svær at få til at spise alle dele af "kost pyramiden" eller hvad det hedder. Hun spiser feks. næsten aldrig kød, jo pølser, men det er begrænset hvor sunde de er :-)
Så vi tænker at for at hun er helt dækket ind får hun en multivitamin hver dag :-) Måske falsk tryghed - hvem ved
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Yasmin får hver dag - dog får hun også sund og varieret kost
AnjaM skriver: ja, jeg er spændt på jeres svar.. i må selvfølgelig gerne kommentere og uddybe jeres svar..
ja, jeg er spændt på jeres svar.. i må selvfølgelig gerne kommentere og uddybe jeres svar..
Nej det gør Asta ikke.
Så engang i lægens bord en læge udtale sig at børn ikke behøver vitaminpiller da de gennem sund og varieret kost med groft kartofler grønt frugt osv får rigeligt med vitaminer og ikke behøver tilskud.
Christina
Mine har altid fået både vitaminpiller og kalk tabs i tyggeform, og så har Nickolai fået ekstra jern i perioder i form af dråber, da han har haft alle de infektioner og ikke har spist ret meget.Kalk tyggetabs har de fået alle 3, fordi mine unger er mælkeallergikere.Dvs da den ældste var lille kunne man ikke få kalk i tyggetabs, så der fik man sådan noget afskyeligt kalkpulver tilsat cacao, og det skulle man så røre ud i vand. Det smagte forfærdeligt og konsistensen var grynet og ulækker Men hun skulle jo have det.Problemet var bare at hun heller ikke kunne tåle cacao, men dog bedre end mælkeprodukter.Nickolai får stadig sin daglige vitaminpille og kalk nu hvor han er 13 år, og han vokser som ukrudt LOLKærligstSussie
Jeg har svaret: Ja engang imellem
Min søn får kun vitaminpiller efterår + vinter, da han har en tendens til tit at blive forkølet der.
Begge mine piger starter dagen med morgenmad og en vitamin-pille.
Jep mine for en vitaminpille hver dag og fiskeolietabletter. Vi spiser (naturligvis) sundt og varieret, men batter safe than sorry
Min mand og jeg tager også vitaminpiller, fiskeolie og om vinteren D-vitamin.
Begge mine får vitaminpille, fiskeolie og bio strart hver dag. Derudover sund og varieret kost. Men jeg er nok lidt mere hys end andre for min store pige har lidt af et ikke-eksisterende emunforsvar, tabte derfor alt håret -men det er en anden historie
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128