Mit resultat:
DU ER: SWINGER - PASSIONERET OG IMPULSIV
Swingeren er et rigtigt energibundt, der elsker at kaste sig over nye motionsformer - gerne efter en impulsiv indskydelse. Det må endelig ikke blive for skemalagt eller for ensformigt.
Personlighed: Du er varm, engageret, udtryksfuld og passioneret. Du hader rutiner og fastlagte skemaer og befinder dig bedst med arbejde, der holder gang i din kreativitet. Du vil have lov at udfolde din energi og bruge din gnist og gejst.
Fitness: Med det store behov for konstant variation er swingeren den perfekte kandidat til cross-training. Da du meget let kommer til at kede dig, er det bedste at vælge flere forskellige træningsformer, som du kan kaste dig over efter humør. Det kunne f.eks. være inline-skating, når solen skinner, og dansetimer, når det regner. Du keder dig ihjel, hvis du forsøger at gøre det samme dag ud og dag ind. Prøv at melde dig til forskellige løb gennem fx dit arbejde - her tvinges du nemlig til at gå, løbe eller inline hele vejen til målet.
Pilates kan bruges både til at træne fleksibilitet og styrke.
Peak: Du topper simpelt hen midt på dagen. Mens alle andre tager sig en lur eller slapper lidt af efter frokosten, skal du finde en træningsmakker og sammen få brændt energi af på motion.
Træningsmuligheder
KONDI: Orienteringsløb, jazzdance, mountainbike, triatlon, squash
STYRKE: Bodypump
SMIDIGHED: Pilates, hjemmeøvelser for smidighed

Sjov test

Passer umiddelbart meget godt på mig. Lige med undtagelse af Triatlon og squash, som jeg dog har på tegnebrættet, som næste udfordring
Anmeld