Prøv lige denne test. (motion)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

492 visninger
5 svar
0 synes godt om
3. oktober 2010

Kloster

http://iform.dk/fitnessprofil-test

Jeg er overrasket over, hvor godt den passer på mig. Især det jeg har makeret med rødt. Det er jo ligesom det jeg har gået efter hele året...

Hvad er I i testen? Jeg er: 

Personlighed: Du er pålidelig og indsigtsfuld. Logisk og detalje-orienteret, som du er, befinder du dig bedst i et velstruktureret arbejdsmiljø, hvor du altid gør dit arbejde optimalt.

Fitness: Trekkeren foretrækker den frihed, det giver at træne alene frem for holdsportens sociale samvær. Du har stor selvdisciplin og kræver mange timers træning af dig selv. For at komme i god form skal du køre lange cykelture, gerne op ad bakke. Hvis du skal styrke-træne, kræver det faste programmer inden for f.eks. bodybuilding, så du hele tiden kan følge din udvikling, dine fremskridt og resultater. Hvad angår smidighed, har du det bedst med øvelser hjemme på gulvet.

Peak: Trekkere er virkelig natugler og har derfor også deres energihøjdepunkt sent om aftenen. Du kan lige så godt lade være med at prøve at komme op om morgenen for at løbe. Prøv i stedet at planlægge træningstimer om aftenen, når motionscentret er mindre fyldt.

Træningsmuligheder

KONDI: Karate, landevejscykling, langdistanceløb, svømning, langrend

STYRKE: Vægttræning i center eller hjemme

SMIDIGHED: Strækøvelser, yoga, pilates - der kan laves på stuegulvet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2010

Maja_4000

Jeg fik det samme som dig :b

Anmeld

3. oktober 2010

SpunkenJo

Mit resultat:

DU ER: SWINGER - PASSIONERET OG IMPULSIV

Swingeren er et rigtigt energibundt, der elsker at kaste sig over nye motionsformer - gerne efter en impulsiv indskydelse. Det må endelig ikke blive for skemalagt eller for ensformigt.
Personlighed: Du er varm, engageret, udtryksfuld og passioneret. Du hader rutiner og fastlagte skemaer og befinder dig bedst med arbejde, der holder gang i din kreativitet. Du vil have lov at udfolde din energi og bruge din gnist og gejst.

Fitness: Med det store behov for konstant variation er swingeren den perfekte kandidat til cross-training. Da du meget let kommer til at kede dig, er det bedste at vælge flere forskellige træningsformer, som du kan kaste dig over efter humør. Det kunne f.eks. være inline-skating, når solen skinner, og dansetimer, når det regner. Du keder dig ihjel, hvis du forsøger at gøre det samme dag ud og dag ind. Prøv at melde dig til forskellige løb gennem fx dit arbejde - her tvinges du nemlig til at gå, løbe eller inline hele vejen til målet.
Pilates kan bruges både til at træne fleksibilitet og styrke.

Peak: Du topper simpelt hen midt på dagen. Mens alle andre tager sig en lur eller slapper lidt af efter frokosten, skal du finde en træningsmakker og sammen få brændt energi af på motion.
Træningsmuligheder

KONDI: Orienteringsløb, jazzdance, mountainbike, triatlon, squash
STYRKE: Bodypump
SMIDIGHED: Pilates, hjemmeøvelser for smidighed

Sjov test Passer umiddelbart meget godt på mig. Lige med undtagelse af Triatlon og squash, som jeg dog har på tegnebrættet, som næste udfordring

Anmeld

4. oktober 2010

Barbamama

Jeg fik en god en:

Du har ikke brug for motion så læg du dig bare på sofaen igen!  

Anmeld

4. oktober 2010

1977

Profilbillede for 1977
Kloster skriver:

Jeg er overrasket over, hvor godt den passer på mig. Især det jeg har makeret med rødt. Det er jo ligesom det jeg har gået efter hele året...

Personlighed: Du er pålidelig og indsigtsfuld. Logisk og detalje-orienteret, som du er, befinder du dig bedst i et velstruktureret arbejdsmiljø, hvor du altid gør dit arbejde optimalt.

Fitness: Trekkeren foretrækker den frihed, det giver at træne alene frem for holdsportens sociale samvær. Du har stor selvdisciplin og kræver mange timers træning af dig selv. For at komme i god form skal du køre lange cykelture, gerne op ad bakke. Hvis du skal styrke-træne, kræver det faste programmer inden for f.eks. bodybuilding, så du hele tiden kan følge din udvikling, dine fremskridt og resultater. Hvad angår smidighed, har du det bedst med øvelser hjemme på gulvet.

Peak: Trekkere er virkelig natugler og har derfor også deres energihøjdepunkt sent om aftenen. Du kan lige så godt lade være med at prøve at komme op om morgenen for at løbe. Prøv i stedet at planlægge træningstimer om aftenen, når motionscentret er mindre fyldt.

Træningsmuligheder

Jeg fik den samme som dig.

Og så prøvede jeg nogle af de andre tests. Jeg virker lidt stresset og er stresspiser Men ikke noget nyt under solen der Nu mangler jeg bare at finde ud af om jeg er et sex-geni

Anmeld

4. oktober 2010

Mathilde

Kloster skriver:

Træningsmuligheder

Jeg fik den samme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.