hvor hurtigt blev i gravide efter ma?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.319 visninger
8 svar
0 synes godt om
3. oktober 2010

betiinsen

Blev gravid i første forsøg efter p-pillerne, men har lige fundet ud af idag, at det er en MA

Synes det hele virker håbløst..

hvor hurtigt blev i gravide efter MA?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2010

Riksen

Det er jeg ked af at høre! Jeg håber du får masser af omsorg, så du kan komme godt igennem det næste stykke tid.

Jeg var selv igennem en MA sidste år i november, og det var hårdt. Jeg var i 11. uge, da det blev opdaget, og det er altså hårdt at "være gravid" så længe før man opdager, at der er noget galt. Jeg fik foretaget en udskrabning, og d.10. maj stod vi med en positiv test i hånden - vi venter os nu en lille pige, og jeg er sat til d.17. januar - så det tog et halvt års tid før jeg blev gravid igen.

Det er hårdt lige nu, men sørg for at få grædt ud og talt om de bristede drømme.... det bliver bedre! På et tidspunkt er I heldige igen at stå med en positiv test, som forhåbentligt resulterer i en sund og velskabt baby

Varme tanker og kram fra Rikke

Anmeld

3. oktober 2010

AnneBJ

Øv, det er jeg ked af at høre! Jeg har (heldigvis) ingen erfaring at dele ud af, men håber det hurtigt lykkes for jer igen!

Anmeld

3. oktober 2010

sofie85

betiinsen skriver:

Blev gravid i første forsøg efter p-pillerne, men har lige fundet ud af idag, at det er en MA

Synes det hele virker håbløst..

hvor hurtigt blev i gravide efter MA?

Er ked af at du også har haft en MA

Jeg blev gravid igen efter første mens, så 1 måned efter

Så vær positiv, det skal nok gå

Anmeld

3. oktober 2010

betiinsen

ja må jo bare fortsætte og ikke give op.. idag er jeg lidt opgivende, men ved det snart bliver bedre med humøret og troen på det igen

Anmeld

3. oktober 2010

afrobabies

betiinsen skriver:

ja må jo bare fortsætte og ikke give op.. idag er jeg lidt opgivende, men ved det snart bliver bedre med humøret og troen på det igen

Måske er det på en eller anden måde godt at det er sket så tidligt, når det absolut skulle ske, men derfor er det jo stadig hårdt... Jeg håber at du hurtigt bliver gravid igen

Anmeld

3. oktober 2010

mortilflere

første x 2 mdr , anden x 3 mdr og han sidder her og snakker et øre af

Tænk på den måde at når det stopper er det sikkert noget i vejen med barnet  , den tanke hjælp mig meget.

Anmeld

3. oktober 2010

businesstigger

Er ked af at høre at du har haft en MA. Det er bestemt ikke rart at opleve nogen form for abort.

Jeg havde SA i februar i år og blev gravid i 2. cyklus derefter og har termin i jan 2011.

Håber det snart lykkes for jer igen!

Anmeld

3. oktober 2010

Summer

Jeg er virkelig ked af at høre at du har mistet den lille, og det tager tid at komme over tabet. Et godt råd er at tale med din kæreste om det, det hjælper. 

Jeg var selv igennem en MA i Juli og da skulle jeg have været 11 uger henne. Jeg blødte heller ikke, og blødte ikke før jeg havde fået den fjernet 5 dage efter jeg fik at vide at den var død.

Men jeg blev gravid igen i August som desværre endte i en SA.

Det siges også at man bliver hurtigere gravid lige efter en SA/MA, men det er nok forskelligt fra kvinde til kvinde.

Det positive er at i ved at i kan blive gravide.

Held og lykke og jeg håber at det meget snart lykkedes for jer

Kæmpe herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.