Photoshop

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

561 visninger
8 svar
0 synes godt om
3. oktober 2010

karina1980

hvilken en bruger i, der er jo flere slags og kan ikke rigtig lige finde ud af hvilken det skal være.

har prøvet picassa men den mangler altså liiige det sidste

den skal kunne fjerne skrammer, små elementer uden det giver en hvid plet, den skal kunne lave sort-hvid baggrund og stadig have farve på det jeg vil fremhøve og omvendt

men hvilke bruger i og hvorfor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2010

misslea

Jeg følger lige med - det vil jeg nemlig også meeeeeget gerne vide

Anmeld

3. oktober 2010

*A*

Jeg har Adobe Photoshop CS

Jeg har den da min x-kæreste som havde en reklamebureau installerede den på min computer i sin tid. Jeg er rigtig godt tilfreds med programmet, selv om det ikke er den nyeste version af Photoshop mere

Anmeld

3. oktober 2010

Dinna88

Jeg brugte engang photoshop, men droppede det igen, da det var lidt kompliceret. Nu er jeg så begyndt at tage mange billeder igen, så jeg finder det nok lige frem igen. (Det koster KASSEN, så hvis man ikke er seriøs omkring det, så skal man ikke tage det....)

Lige i dag har jeg netop hentet Paint.Net - det er gratis og rigtig, rigtig nemt at bruge  

Anmeld

3. oktober 2010

Pige2009

Du mener fotoredigeringsprogram? PhotoShop er jo Adobes fotoredigeringsprogram

Personligt bruger jeg Adobe PhotoShop fra CS3 pakken, da jeg synes det er bedst

Men hvis man er på udkik efter et gratis program, vil jeg anbefale Photofiltre eller Picasa

Anmeld

4. oktober 2010

karina1980

Baagøe skriver:

Du mener fotoredigeringsprogram? PhotoShop er jo Adobes fotoredigeringsprogram

Personligt bruger jeg Adobe PhotoShop fra CS3 pakken, da jeg synes det er bedst

Men hvis man er på udkik efter et gratis program, vil jeg anbefale Photofiltre eller Picasa

har prøvet pcassa og det kunne ikke det jeg ville, og det ikke så meget om det koster noget eller ej, det skal bare kunne det jeg gerne vil og så selvfølgelig virke godt,

det var derfor jeg gerne lige ville høre om hvilken en af photoshop´s ne i havde, for der jo ingen grund til at købe den nye helt store, hvis en mindre kan gøre det

Anmeld

4. oktober 2010

Marco2

Bruger Adobe Photoshop CS3.

Men som Baagøe skriver findes der jo kun Adobes Photoshop.

Og det er bestemt ikke et gratis program

Anmeld

4. oktober 2010

Malthesmoar

Bruger PhotoFiltre

Anmeld

4. oktober 2010

Pige2009

karina1980 skriver:

har prøvet pcassa og det kunne ikke det jeg ville, og det ikke så meget om det koster noget eller ej, det skal bare kunne det jeg gerne vil og så selvfølgelig virke godt,

det var derfor jeg gerne lige ville høre om hvilken en af photoshop´s ne i havde, for der jo ingen grund til at købe den nye helt store, hvis en mindre kan gøre det

Jeg vil sige, at CS3 pakkens udgave sagtens kan gøre det og ofte er der kun lidt forskel på opgraderingerne. Men i hvert fald, vil jeg klart anbefale PhotoShop, da det er det bedste billedredigeringsprogram på markedet. Det næstbedste vil jeg sige er Paint Shop Pro...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.