I julegave har jeg ønsket mig....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

693 visninger
14 svar
0 synes godt om
3. oktober 2010

Barbamama

at blive gift..... Ha ha ha. Det har jeg sgu sagt til Casper!!!! I julegave ønsker jeg mig at blive gift d. 10.december (det er vores 4års dag). Så det er en for tidlig julegave. Jeg er bare spændt på om han gør det. Han har ikke virket helt vild efter at blive gift. Det er jeg dog... He he. Jeg er træt af at kalde ham min kæreste. Det virker så teenage-agtigt på mig når vi både har hus og barn. Jeg vil sgu kunne kalde ham min MAND! Nå men jeg har sagt at det er det eneste jeg ønsker mig af ham. Jeg tror ikke jeg får det men så har jeg da prøvet  Hvo intet vover intet vinder!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2010

TbCp

Hahaha jamen han må da lige oppe sig lidt så!!!

Ja jeg er jo gift... så jeg har ønsket mig en ny symaskine..... det er så der du ender hvis i bliver gift Michella

Anmeld

3. oktober 2010

Skouboe

michella80 skriver:

at blive gift..... Ha ha ha. Det har jeg sgu sagt til Casper!!!! I julegave ønsker jeg mig at blive gift d. 10.december (det er vores 4års dag). Så det er en for tidlig julegave. Jeg er bare spændt på om han gør det. Han har ikke virket helt vild efter at blive gift. Det er jeg dog... He he. Jeg er træt af at kalde ham min kæreste. Det virker så teenage-agtigt på mig når vi både har hus og barn. Jeg vil sgu kunne kalde ham min MAND! Nå men jeg har sagt at det er det eneste jeg ønsker mig af ham. Jeg tror ikke jeg får det men så har jeg da prøvet  Hvo intet vover intet vinder!

Jeg ønsker mig en røremaskine, så det bliver lidt nemmere at bage, og jeg er iøvrigt også gift.

Jeg må tilslutte mig Tina: Ægteskab er noget værre noget 

Anmeld

3. oktober 2010

Barbamama

Ha ha ha ha. Jeg kan hermed konstatere at man bliver en rigtig husmor når man får sådan en ring på fingeren!

Anmeld

3. oktober 2010

TbCp

michella80 skriver:

Ha ha ha ha. Jeg kan hermed konstatere at man bliver en rigtig husmor når man får sådan en ring på fingeren!

Jeps.... så tænk du lige lidt over den ikke

Anmeld

3. oktober 2010

oo

niiiiiice!! sejt ønske  jeg har ønsket mig en pibe....altså ikke til at ryge på, bare til at sidde og bappe på og spille klog med jeg tror Søren får en morter, en rigtig stor fed een, for hver gang vi har set Price her i efteråret har han sukket "vi skal altså have en morter! man kan knuse ALT i en morter!"

Anmeld

3. oktober 2010

anna-jonas

May all your wishes come true.............

Anmeld

4. oktober 2010

Barbamama

Tjuhl skriver:

niiiiiice!! sejt ønske  jeg har ønsket mig en pibe....altså ikke til at ryge på, bare til at sidde og bappe på og spille klog med jeg tror Søren får en morter, en rigtig stor fed een, for hver gang vi har set Price her i efteråret har han sukket "vi skal altså have en morter! man kan knuse ALT i en morter!"

Ha ha ha fedt!!!!!

Anmeld

4. oktober 2010

Barbamama

Anna-jonas skriver:

May all your wishes come true.............

Tak jeg håber den der tryllestav virker! Jeg tror ikke på at han rent faktisk frier. Han nævner det ikke med et ord og han har sagt flere gange at han ikke tænker over det (læs:ikke har lyst til det lige nu) så jeg ved godt jeg presser citronen. Men jeg håber lidt endnu. Ellers må han jo finde på en gave selv. Ha ha

Anmeld

4. oktober 2010

LIZO

kan han så ikke lære min kæretse det

efter 6 år er vi stadig kun kærester.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.