Nattens Dronning!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

411 visninger
2 svar
0 synes godt om
3. oktober 2010

Barbamama

Yeeeeeeaj jeg var til kæmpe dragshow i går! Det bliver afholdt i Odense hvert år og min kære onkel deltager! Og jeg er hans trofaste fan som sidder nede foran scenen og skaber mig tosset!!!! Han er så sej! Han vandt desværre ikke en skid i år men dem der vandt var også MEGA dygtige så det var okay. Men SIKKE EN FEST jeg havde bagefter!!! Ha ha ha. Jeg har ikke danset så meget i 100år. Der var den sødeste fyr (nej nej rolig nu han var homo) der dansede med mig i flere timer og det var bare så fedt at få rystet røven lidt!!!! Juhuuu hvor blev jeg i godt humør. Jeg kom hjem og i seng klokken 4 og i dag har jeg det lidt som om der er et eller andet tungt der har kørt mig over, men sikke en aften!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2010

anna-jonas

Wheeeeee........................party, party. Bøsser er altid de sjoveste at feste med. De bedste fester jeg har været til, har altid haft et overtal af bøsser..........................tror det er fordi der ingen "jagt" er over det. Man morer sig bare, og slår sig løs.

Du må få dig en middagslur når Carla sover, og så ellers sørge for rigeligt junk og 80'er serier. Det hjælper på tømmermænd, så vidt jeg husker.

Knus Mette

Anmeld

3. oktober 2010

Barbamama

Anna-jonas skriver:

Wheeeeee........................party, party. Bøsser er altid de sjoveste at feste med. De bedste fester jeg har været til, har altid haft et overtal af bøsser..........................tror det er fordi der ingen "jagt" er over det. Man morer sig bare, og slår sig løs.

Du må få dig en middagslur når Carla sover, og så ellers sørge for rigeligt junk og 80'er serier. Det hjælper på tømmermænd, så vidt jeg husker.

Knus Mette

Ja det ER virkelig bare de fedeste fester når man fester med homoer for man kan bare danse med alle og være lige så skør som man vil og der er ingen der kigger mærkeligt. Det er så fedt. Folk er så åbne og søde! Ham jeg dansede med i går har jeg ALDRIG mødt før og vi hyggede os bare helt vildt altså!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.