SussieThyssen skriver:
Hehe..alle børn har en periode hvor de skal smage på alt, og så vil de så gerne sætte de små nye bisser i mange ting...selv mor LOL
Min den ældste åd biller indtil hun var henad 2 1/2 år...især bænkebiddere havde hun en stor forkælighed for. Hun blev dog kurreret for det, da hun en dag satte tænderne i en stor løbebille. Sådan en er udstyret til kemisk krigsførsel, så den sprøjtede åbenbart noget ud der sved gevaldigt på tungen, for jeg har aldrig siden set en med så forfærdet et ansigsudtryk, og så fik hun ellers spyttet billen ud i en fart og begyndte at gnide tungen på ærmet. Hun har ikke spist biller siden...så vidt jeg da ved 
Hun har iøvrigt også spist kviksølv fra et termometer, uden der dog skete noget ved det.
Når nu du har sådan en "smager", så er det bare med at holde ekstra øje med den lille fyr...husk det.

Kærligst
Sussie
Ej Føj Biller!? Hvad var det da lige hun syntes så så indbydende ud hos sådan nogle? haha 
Ja, jeg er også MEGET opmærksom på ham når han bare propper alt hvad der er i nærheden i munden. Men det kan jo smutte, som forleden hvor han havde fået pillet en ledning clips ud af væggen!!!! jeg nåede heldigvis at få den pillet ud af hans mund, men jeg var bare forfærdet over tanken om at han kunne have slugt den!! Puha...
Det er "rart" at høre at man ikke er ene om at have et altædende barn, jeg har jo til tider troet at han ikke fik nok at spise, og det var derfor han skulle spise alt.
Anmeld