Gravid 6+3 og har noget, der minder om start på menstruation

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.563 visninger
9 svar
0 synes godt om
3. oktober 2010

FruM

Puha synes det er noget af en rutchetur det her. Er endelig blevet gravid efter en abort og tre IVF forsøg. Og for anden gang i denne uge har jeg meget udflåd. Denne gang minder det om starten på menstruation. Altså hvor det drypper ud, når jeg er på toilettet. Det er ikke frisk blod, men brunt. Der kommer ikke så meget mere nu, men er stadig blevet meget bekymret.

Jeg fik taget en HCG prøve i onsdags som var meget fin. De skanner mig ikke endnu, da jeg skal være 7+0 før de kan se hjertelyd, så det er torsdag. Jeg har fået taget endnu en HCG i dag som jeg får svar på om et par timer.

Er der nogle af jer, der har erfaringer med at have udflåd og blødninger i graviditeten?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2010

mum2010

Jeg kan berolige dig med at jeg også i starten oplevede brunt blod. Og i dag har jeg en dejlig søn på snart 7 måneder, så det behøver bestemt ikke betyde at du er ved at miste. Der er rigtig mange kvinder som oplever en lille blødning i starten af deres graviditet, hvor det ikke betyder noget.

Jeg håber at din scanning går godt på torsdag, og at i får jeres lille ønskebaby

Jannie

Anmeld

3. oktober 2010

FruM

Tusinde tak for din dejlige historie!!!

Anmeld

3. oktober 2010

VIPpigen

Jeg blødte frisk blod fra jeg var 6 uger til 9 uge... og igen da jeg var 11+3... Og er nu 30+5, og lillepigen har det super. Så, så længe det er gammelt blod ville jeg ikke være urolig, men få lavet en scanning alligevel når du kan, så bliver du også mere tryg

Anmeld

3. oktober 2010

thilde-tusindfryd

Man kan godt pletbløde lidt eller ha udflåd under graviditeten, siger man. Man kan også godt ha' menstruationslignende smerter, uden at det betyder noget. Det er måske bare ligament-strækninger osv.

Det er først, hvis man har begge dele, at det kan være et tegn på afstødelse (altså abort).

Desværre er der ikke rigtig noget, du kan gøre, andet end at holde dig i ro og vente tiden af. Og lade være med at bekymre dig for meget. Ved godt, at det er svært, men hvis det er ER en abort, der er igang, så er det fordi, at det ikke er blevet et vellykket foster. Og så skal det jo ud. Jeg har selv prøvet det.

krydser fingre for dig, at det bare er noget udflåd og blødning.

Anmeld

3. oktober 2010

Blyb

Kan det være nu hvor du "skulle" have haft din mens? Der er nogen der bløder svagt på det tidspunkt af måneden hvor mens normalt ville komme.

Håber alt er i den skønneste orden

Anmeld

3. oktober 2010

Lon1976

FruM skriver:

Puha synes det er noget af en rutchetur det her. Er endelig blevet gravid efter en abort og tre IVF forsøg. Og for anden gang i denne uge har jeg meget udflåd. Denne gang minder det om starten på menstruation. Altså hvor det drypper ud, når jeg er på toilettet. Det er ikke frisk blod, men brunt. Der kommer ikke så meget mere nu, men er stadig blevet meget bekymret.

Jeg fik taget en HCG prøve i onsdags som var meget fin. De skanner mig ikke endnu, da jeg skal være 7+0 før de kan se hjertelyd, så det er torsdag. Jeg har fået taget endnu en HCG i dag som jeg får svar på om et par timer.

Er der nogle af jer, der har erfaringer med at have udflåd og blødninger i graviditeten?

Jeg har nu blødt i over 7 uger og ind i mellem ret kraftig med store klumper (undskyld) og det har også givet mig rigtig mange bekymringer. Men jeg ville blot sige, at det ikke behøver og være dårlige tegn, men jeg kan fuld ud forstå dine bekymringer.

Her er alt stadig godt - bebsen har det fint og jeg er nu lige gået ind i uge 18.

Jeg  for alt er fint hos dig.

Anmeld

3. oktober 2010

FruM

Tak for jeres indlæg. Det hjælper at høre lidt erfaringer. Jeg har fået svar på HCG. Det ser umiddelbart fint ud, men det er åbentbart lidt svært at måle nøjagtig efter, når man har så højt et tal. Så det var ikke helt beroligende. Nu håber vi bare at blødningerne stopper og venter på skanning torsdag.

Anmeld

29. april 2011

Mullemalle29

Jeg er gravid for første gang, jeg var til scanning i onsdags og så hjerteblink, blødte en del derinde og har gjort det i over en uge nu, jeg hader det, men dejligt at læse jeres andre historier. Jeg skal ind og have taget blodprøve på onsdag igen, for at se om hormonet stiger, som det skal, men det er bare næsten ikke til at vente på.

Så er jeg bare så dårlig, så kan bare ligge i min seng hele dagen.

Anmeld

29. april 2011

AndreasMor84

Jeg havde brunt udflåd da jeg var 4+7 og igen i uge 7 uden betydning.. Lægen sagde at det ikke betød noget så længe der ikke var smerter eller meget friskt blod. Hu sagde at det blot ku være en rift, en polyp eller lign. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.