Gravid, uge 32 - flere spørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

579 visninger
2 svar
0 synes godt om
2. oktober 2010

quar20

Hej alle IGEN.IGEN og IGEN..

Ja selvom jeg sidder her og venter Lillebror og har gennemgået en ( flere ) graviditeter før - så er denne graviditet SLET ikke somm tidligere så spørger vidst lidt meget.. ..

- Jeg er blevet ramt af sygdom for 5 uge i træk nu. Altså hoste, snot  og halsbetændelse..!! Ja faktisk som alle andre Danskere næsten..!! Har hostet rigtig meget og begyndte at få smerter i maven pga. mavemusklerne ( selvom de absolut ikke ses mere med den store mave ) .. Nu har jeg de sidste tre aftener haft RIGTIG meget ondt i mit underliv/ lænd når jeg hoster..!! Altså så meget at jeg faktisk har taget mig selv i at holde lidt tilbage..!!

Nogle af jer der har prøvet det? Syntes det er møg ubehageligt, og nogen der ved hvad dælen man lige gør ved sådan en smerte..?

- Er der nogle af jer der ligesom mærkede at livmoderhalsen begyndte at arbejde på at korte sig ned?.. Ved ikke hvorfor jeg egentlig har det på fornemmelsen, men føler bare hele mit underliv arbejder på højtryk.. Sådan en lidt Øhh..!! Spænding/afslapning agtigt..!!

- Min urin er simpelthen fuldstændig mørkeorange - men ikke alle dage..! Jeg blir testet hver uge for blærebetændelse, og jeg har det hvergang - så jeg får forlænget min pensilinperiode hver uge - kan det være derfor, eller? Kan simpelthen ikke mindes at det var sådan tidligere..!

Håber nogle af jer kan hjælpe mig lidt for ja syntes godt nok det er SKIDE svært at finde ud af min krop lige for tiden..

Knus fra Maria

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2010

Mikkel's mor <3

Kan det ikke "bare" være dine ledbånd der giver sig lidt ekstra når du hoser ?
har selv haft det sådan i en uge nu og var inde på fødegangen i nat for at få tjekket om det var veer. men det var "bare" mine ledbånd..
prøv at tage en varmedunk/pude på hvor det gør ondt.. det har hjulpet mig meget..

Jennifer 29+5

Anmeld

3. oktober 2010

quar20

Jennifer skriver:

Kan det ikke "bare" være dine ledbånd der giver sig lidt ekstra når du hoser ?
har selv haft det sådan i en uge nu og var inde på fødegangen i nat for at få tjekket om det var veer. men det var "bare" mine ledbånd..
prøv at tage en varmedunk/pude på hvor det gør ondt.. det har hjulpet mig meget..

Jennifer 29+5

Jamen smerten er indeni..! Ej det er altså svært at forklarer undskyld .

Har prøvet med varmepude, men det hjælper desværre ikke en dyt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.