Lidt af hvert

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

314 visninger
2 svar
0 synes godt om
2. oktober 2010

Klitgaard

Da jeg kun havde børn i dagpleje og børnehave og af og til klagede mig lidt over at få det hele til at hænge sammen var der af og til nogle der sagde bare vent til de kommer i skole så bliver der mere at se til troede ik helt på dem for så kunne børnene jo så meget selv . men de havde jo ret nu har jeg Emilie i 1 kl og ida i 5 kl og så min lille bullerbasse på lige knap 3 et halv

Det er virkelig noget at se til med skolebørn og i deres fritid de går til sport og spejder selvfølgelig på forskellige dage har venner med hjemme som så lige bliver og spiser til aften(det er nu så hyggeligt)de er selv i byen og lege og skal hentes hjem . tit skal de også lige have lektiehjælpog så er der jo forældremøder på forskellige dage og samtaler, klasse arrangementer og 1000 andre ting det hele er meget godt men det kræver dælme noget planlægning Men det er nu meget sjovt og spændende og have skolebørn.

Oskar min dejlige børnehave dreng Elsker bare sin børnehave og er begyndt at fortælle så meget derfra så dejligt .Nu er det godt 3 uger siden han fik gibsen af foden og han går bedre dag for dag.

Han snakker konstant og jeg synes han har fået et kæmpe ord forråd. Han kan så også de grimme ord de er meget spændende synes han

Det var bare lige en lille update herfra

Knus Rikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2010

sarahb

det lyder til der er NOK at se til, men hvor er det dejligt at så have børn der elsker at komme i skole osv.

Det hele skal lige gå op i en højere enhed

Skønt lige at høre fra dig

Anmeld

5. oktober 2010

Klitgaard

Ja det betyder så meget at ens børn trives hvor de er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.