øv tror jeg hår fået blærebetændelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

332 visninger
8 svar
0 synes godt om
2. oktober 2010

betiinsen

øv havde blærebetændelse for en måned siden, hvor jeg fik piller for det.. Har på fornemmelsen at jeg har fået det igen, men er lidt mere urolig nu hvor jeg er gravid. Skal til jordemoder i morgen, kan hun tjekke det, eller skal jeg tage til lægen mandag?

uhh har det ikke godt med det, tænk hvis det skader.. bliver helt bekymret..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2010

afrobabies

betiinsen skriver:

øv havde blærebetændelse for en måned siden, hvor jeg fik piller for det.. Har på fornemmelsen at jeg har fået det igen, men er lidt mere urolig nu hvor jeg er gravid. Skal til jordemoder i morgen, kan hun tjekke det, eller skal jeg tage til lægen mandag?

Prøv at snakke med jordemoderen om det, ellers må du nok til læge med det... Håber alt er vel

Anmeld

2. oktober 2010

B&J

betiinsen skriver:

jo hun kan godt tjekke det og træls hvis du har fået det igen bare det bliver opdaget i tide

Anmeld

2. oktober 2010

betiinsen

Ja men er sikker på jeg ikke har haft det mere end fra igår.. får det efter sex har jeg efterhånden fundet ud af, selvom jeg tisser lige bagefter.. men ja, har ikke ondt eller noget.. så må hellere lige få det tjekket i morgen..

Anmeld

2. oktober 2010

afrobabies

betiinsen skriver:

Ja men er sikker på jeg ikke har haft det mere end fra igår.. får det efter sex har jeg efterhånden fundet ud af, selvom jeg tisser lige bagefter.. men ja, har ikke ondt eller noget.. så må hellere lige få det tjekket i morgen..

Det var da ubehageligt... Det gør da bare at man ikke har specielt meget lyst til sex så....

Anmeld

2. oktober 2010

Amso

JM har for det meste tests, så man kan få det tjekket. Og det er kun "måske" det skader hvis man render rundt med det rigtig længe. Så hvis du har det, og kommer i behandling i næste uge, skal du ikke bekymre dig.

Anmeld

2. oktober 2010

betiinsen

ja det tager lidt af sexlysten må jeg erkende

Åhh håber du har ret, for håber ikke det kan være skyld i jeg taber baret eller sådan noget Men har først lige fået det er jeg sikker på, hvis jeg altså har det.. så må få det tjekket i morgen

Anmeld

2. oktober 2010

afrobabies

betiinsen skriver:

Åhh håber du har ret, for håber ikke det kan være skyld i jeg taber baret eller sådan noget Men har først lige fået det er jeg sikker på, hvis jeg altså har det.. så må få det tjekket i morgen

God idé, der skal ikke tages chancer

Anmeld

2. oktober 2010

Amso

betiinsen skriver:

jeg havde blærebetændelse lige i starten af graviditeten også. Opdagede det kun ved et rutine tjek, havde ingen anelse om det, så jeg kan have gået med det lææænge. Har haft det 2 gange nu.

Jeg mistede ikke det lille barn, så det er jeg sikker på du heller ikke gør.  ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.