Overgangen til IVF?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

560 visninger
4 svar
0 synes godt om
2. oktober 2010

Lisbeth1985

Hej søde damer. Vi er nu igang med vores tredje inseminationsforsøg, som selvfølgelig nok skal resultere i en smuk lille bebs:-) Men... I tilfælde af, at det nu ikke gør det og vi skal starte på IVF, har jeg lige nogle spørgsmål, som jeg håber i kan svare på:-) Hvor lang tid går der inden man kan gå i gang med IVF? Med det samme man får fru rød på besøg eller? Og er det stadig pergotime og gonal-f eller er det nogle andre homoner end ved inseminationsbehandlingen? Håber i kan hjælpe, for synes absolut ikke, at de er særlig oplysende på klinikken for tiden..  Lisbeth

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2010

lotte32

Hej, jamen self. bliver der da en lille bebs til jer denne gang  jeg krydser i hvertfald for dig

Men, hvis der nu ikke er, og i skal igang med IVF, så er der nok forskel på de forskellige klinikkers fremgangsmåde, og om du skal i lang eller kort behandling

Vi er tilknyttet Skive, og der skulle vi på klar-parat-stikke-skole, inden vi kunne komme igang derefter kunne vi starte ved første fru rød.. 

Jeg er i lang nehandling, og jeg er pt igang med nedregulering med Suprefac t injektion, startede 21 dage efter 1.mensdag og skal tage det i 17 dage..

derefter skal jeg starte med Gonal-F og noget studiemedicin, da jeg er med i noget forsøg

og når jeg efter ca. 7-10 dage forhåbentlig har lavet en masse fine store æg, skal jeg tage Ovitrelle

Håber det ikke var alt for forvirrende

Knus Lotte

Anmeld

4. oktober 2010

Lisbeth1985

lotte31 skriver:

Hej, jamen self. bliver der da en lille bebs til jer denne gang  jeg krydser i hvertfald for dig

Men, hvis der nu ikke er, og i skal igang med IVF, så er der nok forskel på de forskellige klinikkers fremgangsmåde, og om du skal i lang eller kort behandling

Vi er tilknyttet Skive, og der skulle vi på klar-parat-stikke-skole, inden vi kunne komme igang derefter kunne vi starte ved første fru rød.. 

Jeg er i lang nehandling, og jeg er pt igang med nedregulering med Suprefac t injektion, startede 21 dage efter 1.mensdag og skal tage det i 17 dage..

derefter skal jeg starte med Gonal-F og noget studiemedicin, da jeg er med i noget forsøg

og når jeg efter ca. 7-10 dage forhåbentlig har lavet en masse fine store æg, skal jeg tage Ovitrelle

Håber det ikke var alt for forvirrende

Knus Lotte

Hej Lotte!

Tak for dit svar:-) Det hjælper (og forbereder) virkelig at høre om det andre har prøvet.. Man bliver nogle gange lidt overvældet af alle de informationer man skal have styr på i "de-barnløses-verden".. Hvordan har du reageret på homonerne? Håber det lykkedes for jer meget snart!!

Lisbeth

Anmeld

5. oktober 2010

lotte32

Lisbeth1985 skriver:

Hej Lotte!

Tak for dit svar:-) Det hjælper (og forbereder) virkelig at høre om det andre har prøvet.. Man bliver nogle gange lidt overvældet af alle de informationer man skal have styr på i "de-barnløses-verden".. Hvordan har du reageret på homonerne? Håber det lykkedes for jer meget snart!!

Lisbeth

Godmorgen 

Glad for at kunne hjælpe 

da vi skulle starte IVF efter IUI syntes jeg det virkede vildt uoverskueligt, men det er bare til man står i det, så kommer det stille og roligt

Jamen jeg har, indtil videre,  reageret på hormonerne med træthed og hovedpine Værst er det dog at jeg også har fået vildt meget kvalme faktisk så slemt at jeg var sygemeldt sidste uge

Men det er jo ikke alle der reagerer ens, så håber du slipper nemmere om ved det eller endnu bedre, at du helt slipper for IVF

Knus Lotte

Anmeld

5. oktober 2010

Lisbeth1985

lotte31 skriver:

Godmorgen 

Glad for at kunne hjælpe 

da vi skulle starte IVF efter IUI syntes jeg det virkede vildt uoverskueligt, men det er bare til man står i det, så kommer det stille og roligt

Jamen jeg har, indtil videre,  reageret på hormonerne med træthed og hovedpine Værst er det dog at jeg også har fået vildt meget kvalme faktisk så slemt at jeg var sygemeldt sidste uge

Men det er jo ikke alle der reagerer ens, så håber du slipper nemmere om ved det eller endnu bedre, at du helt slipper for IVF

Knus Lotte

Argg, det er da super træls for dig Jeg håber, at det snart går over!! Det er dejligt at høre, at du også havde en følelse af, at det hele var uoverskueligt, men at det gik fint alligevel. Vi har ventet rigtig længe for at nå hertil og nu vi er her synes jeg, at det hele går så hurtigt og jeg har nogle dage svært ved at forstå, at det "allerede" er tid til IVF Rigtig god bedring!!  Lisbeth

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.