Slimprop??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

540 visninger
5 svar
0 synes godt om
2. oktober 2010

Bryndis

Hej

Jeg er i uge 35+2 og går selvfølgelig og bliver utålmodig efter at få lillemanden ud

Men jeg går lidt og tænker på om slimproppen kan ryge ud på samme tid som ved første gang man var gravid?

Eller ryger den bare ud når den 'vil'?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2010

fit_fys

Bryndis skriver:

Hej

Jeg er i uge 35+2 og går selvfølgelig og bliver utålmodig efter at få lillemanden ud

Men jeg går lidt og tænker på om slimproppen kan ryge ud på samme tid som ved første gang man var gravid?

Eller ryger den bare ud når den 'vil'?

Tror bare den ryger ud når den vil.... Min røg for næsten 2 uger siden og der ikke sket det mindste endnu...

Anmeld

2. oktober 2010

Bryndis

T.K. skriver:

Tror bare den ryger ud når den vil.... Min røg for næsten 2 uger siden og der ikke sket det mindste endnu...

Øv hvor træls.

Min er ikke røget endnu men når den gør, så bliver jeg nok rigtig utålmodig for den røg nemlig to dage før jeg fødte min første søn.

Anmeld

2. oktober 2010

fit_fys

Bryndis skriver:

Øv hvor træls.

Min er ikke røget endnu men når den gør, så bliver jeg nok rigtig utålmodig for den røg nemlig to dage før jeg fødte min første søn.

Uha... Så krydser jeg fingre for der snart sker noget hos dig Hvor langt er du henne?

Jeg har også haft "tegnblødning" 3 gange nu og der sker ikke det mindste Jeg er 36+4...

Anmeld

3. oktober 2010

Bryndis

T.K. skriver:

Uha... Så krydser jeg fingre for der snart sker noget hos dig Hvor langt er du henne?

Jeg har også haft "tegnblødning" 3 gange nu og der sker ikke det mindste Jeg er 36+4...

Det håber jeg også. Jeg er i uge 35+3.

Puha så håber jeg da at der også sker noget for dig snart Det må da være ulideligt at der kommer tegn på noget uden at der sker noget.

Anmeld

3. oktober 2010

oo

du skal huske at slimproppen kan ryge og gendanne sig selv og ryge igen op til flere gange, så den er ikke tegn på snarlig fødsel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.