Jeg drømmer tit når jeg sover, og det er da også dejligt nok at der sker noget selvom man sover 
Det der er skræmmende ved det er bare at nogle af mine drømme, sker i virkeligheden et par dage efter.
Da jeg var mindre var det små underlige ting. men nu er det ved at blive for meget.
For et halvt år siden, drømte jeg at vores dejlige hund, blev kørt ned, og dagen efter, ja så skete det 
For et par dage siden drømte jeg at en fra min klasse ville ligge meget an på mig til vores "ryste-sammen-fest" ( som vi var til igår ) og ganske rigtigt, så skete det igår.præcis som jeg drømte det ned i mindste detaljer. Dagen efter jeg havde drømt det fortalte jeg det til to af mine gode veninder fra klassen, og de grinte bare af det, men igår da det skete fik de lige så meget nøjeren på som jeg. er glad for at jeg havde fortalt dem det inden, så de ikke troede jeg var åndsvag.
de to ovennævnte eksempler er nok ikke det værste, men de er der. at drømme ens hund bliver kørt ned, og det så sker, at drømme at en fra ens klasse ligger an på en, og det så også sker, er dælme spoogie.
men så kommer det der nok er det "værste". Jeg drømmer tit at min forlovede er mig utro. det er med den samme pige, og det er en som han har været sammen med før, han vil bare ikke rigtig kendes ved hende fordi hun er lidt ærgelig. Når drømmene kommer er de realistiske, ikke noget med overnaturlige monstre eller noget.
Drømmene gør mig dum i hovedet, jeg har vilde humørsvingninger, tvivler meget, og går og er bange for at gå uden for en dør efter en spoogie drøm.
har i nogle råd? - evt nogen der har prøvet det samme?