Det eneste jeg vil med dette indlæg er at bede jer sende en lille tanke til en lille dreng på 2½ år på rigshospitalet. Det er min kusines lille dreng der er indlagt med brandsår i ansigtet:'(:'(
Det skete hjemme hos hans fars forældre. Farfaren er alkoholiker og fifler i sin fritid med at ryge kød. faderen har utallige gange sagt at han ikke skal ryge kød mens børnene er der, men det undlod han at høre efter i fredags, hvor han ville tænde op i rygeovnen mens hans børnebørn var på besøg....>(>(
Der ville ikke rigtig komme gang i træet, så han hældte noget tændvæske på, hvorved det eksploderede ud i hovedet på den stakkels lille dreng (og den fulde farfar...)
De blev selfølgelig straks hevet ud under bruseren for at køle af og derefter kørt til århus universitetshospital, men blev der smidt i en helikopter der fløj dem til rigshospitalet...
Der er heldigvis snak om at det ikke er så alvorligt at der skal transplanteres hud, men hans ene øje er lukket, så de ved ikke om det har taget skade:'(:'(
Jeg har simpelthen så ondt af den stakkels dreng!!! sidst jeg så ham var til hans oldemors (min bedstemor) 70 års fødselsdag, hvor han rendte rundt med sit blonde hår og sit smil med tænder der var skæve på grund af hans sut:'(:'(:'(
Jeg håber virkelig at han kommer over det uden slemme mèn!!!!
bare sen ham en lille tanke
(H)
Anmeld