tanke til rigshospitalet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.012 visninger
13 svar
0 synes godt om
28. juli 2008

charlottekri

Det eneste jeg vil med dette indlæg er at bede jer sende en lille tanke til en lille dreng på 2½ år på rigshospitalet. Det er min kusines lille dreng der er indlagt med brandsår i ansigtet:'(:'( Det skete hjemme hos hans fars forældre. Farfaren er alkoholiker og fifler i sin fritid med at ryge kød. faderen har utallige gange sagt at han ikke skal ryge kød mens børnene er der, men det undlod han at høre efter i fredags, hvor han ville tænde op i rygeovnen mens hans børnebørn var på besøg....>(>( Der ville ikke rigtig komme gang i træet, så han hældte noget tændvæske på, hvorved det eksploderede ud i hovedet på den stakkels lille dreng (og den fulde farfar...) De blev selfølgelig straks hevet ud under bruseren for at køle af og derefter kørt til århus universitetshospital, men blev der smidt i en helikopter der fløj dem til rigshospitalet... Der er heldigvis snak om at det ikke er så alvorligt at der skal transplanteres hud, men hans ene øje er lukket, så de ved ikke om det har taget skade:'(:'( Jeg har simpelthen så ondt af den stakkels dreng!!! sidst jeg så ham var til hans oldemors (min bedstemor) 70 års fødselsdag, hvor han rendte rundt med sit blonde hår og sit smil med tænder der var skæve på grund af hans sut:'(:'(:'( Jeg håber virkelig at han kommer over det uden slemme mèn!!!! bare sen ham en lille tanke (H)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2008

MorCamilla

En tanke er på vej til den lille dreng på hospitalet...:) Sikke en historie, hvor er det forfærdeligt... :'( Sidder helt med tåre i øjnene...:( Jeg håber at han kommer sig helt igen oven på sådan en tur... Knus fra Camilla.

Anmeld

28. juli 2008

Bastian

Åh nej, det lille pus... får helt ondt i maven. Jeg sender selvfølgelig mange tanker i hans retning, og håber inderligt at han kommer over hændelsen uden men. Stakkels lille dreng :(

Anmeld

28. juli 2008

Honningblomst

Nej nej nej nej...sikke da en klovn til en bedstefar....>( Puha,....fulde mennesker og børn hører bare ikke sammen... Stakkels lille dreng...hvor må han have mange smerter...:'( Knus og tanker til ham..

Anmeld

28. juli 2008

Becks

Puha for en Farfar >( Hm jeg håber han kommer sig... Sender en meget stor tanke her fra Hvidovre og til riget :'( stakkels lille pus :S Mange tanker og knus herfra (H)(H)

Anmeld

28. juli 2008

charlottekri

faderen har også sagt at han ikke tilgiver sin far dette!!! og han ikke kommer i deres hjem mere medmindre han er pinligt ædru!! jeg kan ikke lade være med at tænke på hvordan det ville have været i vores familie for min mands far er tidligere alkoholiker men droppede det 100% den dag min mands mor døde 43 år gammel for lidt over 6 år siden... det synes jeg at der var sejt gjort!! i dag har jeg verdens bedste svigerfar og min datter har en super bedstefar! utroligt hvad alkohol kan ødelægge :'(:'(:'(

Anmeld

28. juli 2008

Hedegaard

hej jeg sender en masse søde tanker til den lille dreng... ja sikke en bedstefar...:'( jeg håber han skammer sig. (H)helene

Anmeld

28. juli 2008

Pia.

puha.... nej nej nej... bliver så dårlig... :'( sender alle mine tanker til den stakkels lille dreng og hans familie og håber virkelig det bedste... :'( Knus og tanker fra Pia.

Anmeld

28. juli 2008

Stumpen

En stor tanke er sendt herfra.. hvor er det forfærdeligt :'( Jeg ville sku aldrig kunne tilgive min far, hvis han lavede sådan et stunt!! Du må lige holde os orienteret med hvordan det går med det bette pus... (H) Anja..

Anmeld

28. juli 2008

Christinahr

Også alle tanker herfra.... Har ingen ord:(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.