Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hmm... Ikke rigtig kage, men har de ledeste crawling efter amerikanske pandekager med blåbær og hindbær til
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Så er kagen færdig, og jeg er på vej på hovedet i seng!
Meget lang dag forude imorgen, som beestår af skole, Carl-Mar Møller og måske lidt venindehygge
Nåh... Får I slet ikke lavet nogle kager for tiden?
Kageteenageren skriver: Nåh... Får I slet ikke lavet nogle kager for tiden?
Nix, men jeg fik en støt brysterne kage igår, den smagte godt og var lavet af Susan. ;-))
Fines mor skriver: Nix, men jeg fik en støt brysterne kage igår, den smagte godt og var lavet af Susan. ;-))
Nice...
Min seneste kage kommer i TV2 Fyn nyhederne iaften kl.19.30, i forbindelse med et indslag om valgkampen!
Kageteenageren skriver: Nice... Min seneste kage kommer i TV2 Fyn nyhederne iaften kl.19.30, i forbindelse med et indslag om valgkampen!
Det må jeg se ;-) Kan vi slet ikke finde flere til den 30 okt her?
Hehe.... Havde jo lavet kage til plakatklistring med Jakob Ellemann-Jensen, og så var TV2 Fyn ude og filme! Og så filmede han den kage, fordi det var det eneste, hvor der stod Venstres Ungdom VU på
Kageteenageren skriver: Hehe.... Havde jo lavet kage til plakatklistring med Jakob Ellemann-Jensen, og så var TV2 Fyn ude og filme! Og så filmede han den kage, fordi det var det eneste, hvor der stod Venstres Ungdom VU på
Sejt hihihi ;-)))
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128