Kom med ideer til kreativ hygge...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.028 visninger
9 svar
0 synes godt om
2. oktober 2010

mortilfreja

Har min datter på 9 år helt for mig selv idag (manden er på job) så tænkte vi skulle sidde og hygge med noget kreativt..

Har i nogen ideer til hvad vi skal finde på?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2010

twinboys

mortilfreja skriver:

Har min datter på 9 år helt for mig selv idag (manden er på job) så tænkte vi skulle sidde og hygge med noget kreativt..

Tøsehygge sidde under tæppe med boller og varm kakao og en tøsefilm... ikke så meget kreativ men HYGGE

Anmeld

2. oktober 2010

camillakrath

Hvad med perler?

Enten smykker eller på plader?

Eller hvad med at bage et eller andet som i kan hygge jer med

Anmeld

2. oktober 2010

mortilfreja

Ja perler er altid godt men laver vi bare så tit og bage gjorde vi igår

Anmeld

2. oktober 2010

otlitrom

Jeg elsker at tegne/male så det synes jeg jo ville være hyggeligt. Men det er jo svært at sige, hvad I er til

Håber I får en dejlig dag!

Anmeld

2. oktober 2010

camillakrath

Ja male, klippe-klistre, eller trylledej?

Anmeld

2. oktober 2010

L.J.L

Hvad med ler? Eller da jeg var mindre lavede vi eks. sådan noget papiklip, i kunne jo begynde på nogle julekort evt?

Jeg lavede også da jeg var lille sådan noget hobby ler-agtigt noget som kunne kommes i ovnen. Så lavede jeg små smykker af det, eller bare små figurer. Man kan stadig købe det i panduro

Anmeld

2. oktober 2010

mortilfreja

linselouise skriver:

Hvad med ler? Eller da jeg var mindre lavede vi eks. sådan noget papiklip, i kunne jo begynde på nogle julekort evt?

Jeg lavede også da jeg var lille sådan noget hobby ler-agtigt noget som kunne kommes i ovnen. Så lavede jeg små smykker af det, eller bare små figurer. Man kan stadig købe det i panduro

God ide

Anmeld

2. oktober 2010

trunte89

Vil også foreslå klippe klistre. Det gjorde min mor meget med mig da jeg var barn, og jeg ELSKEDE det og elsker det stadig. Helt sikkert noget jeg også vil gøre med min datter når hun lige bliver liidt ældre.

Anmeld

2. oktober 2010

Kløver

mortilfreja skriver:

uh er jo meget i kan lave, i kan jo lave alt fra hobby afdelingen, til spil, til at sidde og hygge med film, evt bage og nyde det bagefter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.