Vil have svar snart!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. oktober 2010

camillakrath

Det lyder som en god ide.

Vær lidt god ved dig selv og nyd weekenden. Det er det bedste du kan gøre.

Det skal nok komme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2010

afrobabies

MaybeMe skriver:

Håber også at jeg bare er langsom til at danne hcg. Men tør bare ikke håbe for meget. Vil jo så nødig blive alt for skuffet!

Tålmodighed længe leve

Anmeld

2. oktober 2010

CmarianN

MaybeMe skriver:

Hej igen, I skønne kvinder!

Ja nu skriver jeg igen... Men er jo ny i det her, så der er jo mange spørgsmål...

Jeg er dybt frustreret her, og det går desværre ud over kæresten, da han bliver snerret af en del de her dage, værst var det idag, da han faktisk ikke havde gjort noget... 

Jeg er idag 3 dage over tid, men hver morgen jeg tester er den negativ Jeg føler absolut ingen tegn på at jeg skal have mens (plejer at ligge syg og dårlig 2 dage før, og have ondt helt nede i låret...)

Det går bare ud over mit humør. Synes det er så frustrerende at gå og vente på besked. Og ja, det går desværre ud over manden herhjemme. Har ikke fortalt ham at jeg er gået over tid, da jeg gerne vil overraske ham med den forhåbentlige snart positive test samt en body.

Jeg har haft en del kvalme idag, var tæt på at kaste op Men er bare så bange for at psyken spiller índ her!

Vil bare så gerne have svar snart, om jeg er gravid, ellers vil jeg da gerne have mit lort, så vi kan komme igang med en ny cyklus...

Nogen der har stået i samme situation?

Hilsen det dybt frustredede og snerrende kvindemenneske...

Hey you

Jeg HAR stået i din situation i Juli måndede og fan... om jeg ikke gør det IGEN :-(

Jeg er gået 6 dage over tid (sidste gang var det 23 dage), det er DYBT frustrende, for jeg har det ligesom dig, at hvis der ingen baby er, så kom dog mens så vi kan fortsætte PB.

Denne her venteposition er uudholdelig og enormt træls.

Held og lykke til os begge

Anmeld

2. oktober 2010

Happiness

CmarianN skriver:

Hey you

Jeg HAR stået i din situation i Juli måndede og fan... om jeg ikke gør det IGEN :-(

Jeg er gået 6 dage over tid (sidste gang var det 23 dage), det er DYBT frustrende, for jeg har det ligesom dig, at hvis der ingen baby er, så kom dog mens så vi kan fortsætte PB.

Denne her venteposition er uudholdelig og enormt træls.

Held og lykke til os begge

Puha, må være hårdt at gå så meget over tid! Hvordan kan det være der gik så længe?

Det er nemlig rigtig hårdt at være i venteposition. Og hver gang jeg tører mig efter toiletbesøg, er jeg hunderæd for at se blod. Men samtidigt vil jeg jo gerne, hvis jeg ikke er gravid... Meget mærkelig situation at stå i. Og er trods kun 3 dage over tid. Du må da have det rigtig hårdt!

Man blir jo næsten psykisk syg af at forøge med babyprojekt hehe... Ihvertfald psykisk belastet

Anmeld

2. oktober 2010

Kløver

MaybeMe skriver:

Hej igen, I skønne kvinder!

Ja nu skriver jeg igen... Men er jo ny i det her, så der er jo mange spørgsmål...

Jeg er dybt frustreret her, og det går desværre ud over kæresten, da han bliver snerret af en del de her dage, værst var det idag, da han faktisk ikke havde gjort noget... 

Jeg er idag 3 dage over tid, men hver morgen jeg tester er den negativ Jeg føler absolut ingen tegn på at jeg skal have mens (plejer at ligge syg og dårlig 2 dage før, og have ondt helt nede i låret...)

Det går bare ud over mit humør. Synes det er så frustrerende at gå og vente på besked. Og ja, det går desværre ud over manden herhjemme. Har ikke fortalt ham at jeg er gået over tid, da jeg gerne vil overraske ham med den forhåbentlige snart positive test samt en body.

Jeg har haft en del kvalme idag, var tæt på at kaste op Men er bare så bange for at psyken spiller índ her!

Vil bare så gerne have svar snart, om jeg er gravid, ellers vil jeg da gerne have mit lort, så vi kan komme igang med en ny cyklus...

Nogen der har stået i samme situation?

Hilsen det dybt frustredede og snerrende kvindemenneske...

desværre flere gange men jrydser for at den er der

Anmeld

2. oktober 2010

CmarianN

MaybeMe skriver:

Puha, må være hårdt at gå så meget over tid! Hvordan kan det være der gik så længe?

Det er nemlig rigtig hårdt at være i venteposition. Og hver gang jeg tører mig efter toiletbesøg, er jeg hunderæd for at se blod. Men samtidigt vil jeg jo gerne, hvis jeg ikke er gravid... Meget mærkelig situation at stå i. Og er trods kun 3 dage over tid. Du må da have det rigtig hårdt!

Man blir jo næsten psykisk syg af at forøge med babyprojekt hehe... Ihvertfald psykisk belastet

Jamen første gang jeg er gået over tid, som var i Juli, er der ingen forklaring på. Jeg tror på at ens tanker spiller en enormt rolle i det her og jeg var ret besat i den periode (også fordi perioden var så lang). Denne her gang tager jeg det nok mere lidt roligt. Har sagt til min kæreste at jeg synes det kunne være dejligt hvis vi har reglmæssig sex, HVIS det nu er fordi ÆL er forsinket og vi så ikke laver noget fordi jeg venter på mens og dermed misser vores chance. Sidst jeg gik over tid havde vi slet ikke sex, jeg var helt ved siden af mig selv og meget depri. Derfor prøver jeg at undlade al den selvpineri og tænke knap så meget på det (selvom det er hunne svært og næsten umuligt)...

Anmeld

3. oktober 2010

Happiness

Av av av... SÅ kom menssmerterne, så får nok mens imorgen   Øvøv, så var der ikke gevinst denne gang.

Men alligevel meget rart at få det afklret Så er det bare op på hesten (manden) igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.