Det lyder som om du er et hårdt sted lige nu. Hvor lang tid er der gået siden han forlod dig?
Jeg tænker, at du med tiden sikkert vil stoppe med at elske ham, for sådan som han behandler dig og ikke mindst dine/jeres børn, så skal følelserne nok stoppe.
Jeg tror desværre, at du bliver nød til, for en kort periode, at lade ham være. Så må det gå gennem statsamtet eller lign senere (er ikke selv alene, så ved ikke hvordan sådan noget fungerer) men at han totalt ignorere dig, gør dig jo bare ked og frustreret og det kommer der jo ikke noget godt ud af. Ved det er så meget nemmere sagt end gjort, men tror at du pt på fokuserer på dig og dine børn, at I kommer op og stå igen. Jeg håber da meget, at han finder ud af hvad det er han har gjort.
Forhåbenligt, vil din tavshed sige mere end ord, og måske gøre at han alligevel tænker sig om to gange. Det med at han ikke svare dig når du spørger om han elsker dig, ser jeg lidt som om de fyre der gerne vil have, at alle skal kunne lide dem. At de altid holder døren lidt åbent. Hvis han elskede dig, ville han aldrig opfører sig sådan over for dig.
Du spøger hvordan en mand kan være sådan over for sine børn. Jeg må give dig svar skyldigt, for I mine øjne er en mand ikke sådan en person og en far ikke sådan en person. Han er simpelthen så tarvelig, at jeg håber, at du indser, at det han gør mod dig/jer, ikke er noget du skal stå model til. Brug tiden på at hele dig og dine børn. Jo mere ked af det du er, jo mere bliver de det sikkert også. Som sagt, ved jeg godt, at det ikke er noget man selv er herre over. Men håber, at du vil se, at du er mere værd, end en person der er opfører sig sådan!

Anmeld